عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان جزو بهترین ها در حوزه بازرسی است

رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور؛

گلستان جزو بهترین ها در حوزه بازرسی است

گلستان جزو بهترین ها در حوزه بازرسی است

 

 رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور در دیدار با استاندار گلستان ضمن تقدیر از تلاش های دکتر زنگانه اظهار کرد: گلستان جزو بهترین ها در حوزه بازرسی است و ما این مسئله را به وزیر محترم کشور گزارش داده ایم و بر لزوم تقدیر از فعالیت های گلستان تاکید کردیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ، دکتر مهدی عارف پور ، رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور امروز دوشنبه 2 آبان در جلسه ای با دکتر زنگانه استاندار گلستان گفت: شاهد نگاه راهبردی شما در سیستم هستیم و خوشبختانه درصد تحقق شاخص های مدیریتی و ارزیابی در گلستان بالاست.
وی افزود: فعالیت دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گلستان چشگیر بوده و علی رغم اینکه مجموعه بازرسی در هر 4 حوزه جزو پرکار ترین بخش ها در استانداری ها هستند، گلستان توانسته کاملا موفق باشد و بر اساس شعار ارتباط مردمی دولت آیت الله رئیسی عمل نموده و ارتباطات مردمی و ملاقات های عمومی را به خوبی برگزار نماید.
رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور یادآور شد: ضروری است توجه به موضوع ساخت و سازهای غیرمجاز مورد توجه باشد.
دکتر مهدی عارف پور خطاب به استاندار گلستان گفت : بنده نه از جایگاه بازرسی بلکه به عنوان یکی از ایرانیان از شما تشکر می کنم که دلسوزانه موضوعات گلستان را پیگیری می نمایید چرا که گلستان یکی از استان های مورد علاقه همه است و اقدامات شما در واقع اقدامی ملی تلقی می شود.
همچنین در این جلسه استاندار گلستان گزارش مبسوطی از اقدامات صورت گرفته در استان طی 2 سال اخیر ارائه کرد و گفت: در گذشته گلستان به دلایل مختلف از فقر زیرساختی رنج می برد ، که امروز در دولت مردمی آیت الله رئیسی بسیاری از مشکلات یا حل گردیده و یا برای آنها راهکارهای متناسب بر اساس برنامه پیش بینی شده است.
دکتر زنگانه تدوین چشم انداز 1404، تدوین 31 سند بخشی توسعه، تلاش در مسیر افزایش درآمد ناخالص، مراوده با کشورهای همسایه نظیر ترکمنستان و قزاقستان، احیای واحدهای راکد، هدف گذاری های صادراتی، اقدامات حوزه راهداری، توجه به نهضت ملی مسکن، توجه به کریدور ریلی شمال به جنوب، منطقه آزاد اینچه برون، احیا و علاج بخشی خلیج گرگان، لایروبی رودخانه ها، طرح گردشگری آشوراده و ... را از مهمترین اقدامات صورت گرفته در استان دانست و به تشریح پیرامون آن با دکتر عارف پور گفتگو کرد.
 

 

گلستان جزو بهترین ها در حوزه بازرسی است

 

گلستان جزو بهترین ها در حوزه بازرسی است

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 328
  • کد خبر : 106803