عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جهاد تبیین یک فریضه و دستور انقلابی است

استاندار گلستان در پنجمین اجلاس مجمع عالی بسیج استان ؛

جهاد تبیین یک فریضه و دستور انقلابی است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

جهاد تبیین یک فریضه و دستور انقلابی است

استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین این مسئله را فریضه و دستوری انقلابی برشمرد و گفت به فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی امروز جهاد تبیین واجب عینی است و انجام آن بر عهده همه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر علی محمد زنگانه امروز پنج شنبه 16 آذر در پنجمین اجلاس مجمع عالی بسیج استان با حضور سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: با همکاری و همفکری نخبگان و فرهیختگان این مجمع نظام مسائل و چالش‌های استان احصا و به برنامه توسعه ای استان تبدیل شده است.

وی با تاکید بر برنامه محور بودن توسعه استان، افزود: استان گلستان با ۳۱ سند بخشی تخصصی پیشنهادات سفر هیئت دولت به استان را بر همین اساس تنظیم و تدوین کرده است و به زودی با حضور رئیس جمهور شاهد مصوبات آن هستیم.

استاندار گلستان تصریح کرد: یکی از چالش‌های کشور عدم برش برنامه های توسعه ای برای استان هاست که گلستان با این کار ، اقدام به حل این چالش پیشرو در توسعه کرده است.

دکتر زنگانه با اشاره به عقب ماندگی های استان، یادآور شد: گلستان بدلیل تولید ناخالص کم که از درآمد یک کارخانه در یک استان کشور کمتر است، دچار عقب‌ماندگی های فراوانی شده که باهمت جمعی، سرزمین برادری در حال جبران آن است.

وی با اشاره چشم انداز توسعه ای استان خاطر نشان کرد: برای توسعه استان سرمایه گذاری ۲۲۴ همت طی ۴ سال نیاز بوده که اکنون در ۲سال اول دولت انقلابی و جهادی سیزدهم، ۱۱۲ همت آن محقق شده است.

استاندار گلستان ادامه داد : در دور دوم سفر هیئت دولت به گلستان بیش از ۲۴ همت پروژه افتتاح خواهد شد و البته شاهد آغاز عملیات اجرایی طرح ها و پروژه های تاثیرگذاری نیز خواهیم بود.

وی با اشاره به برخی از این پروژه ها، افزود: تنها یک پروژه تامین برق استان در نیروگاه سیکل ترکیبی علی آباد کتول،۳۰ همت سرمایه گذاری خواهد شد تا 500 مگا وات برق تولید شود.

دکتر زنگانه اظهار کرد: با حمایت همه جانبه رئیس جمهور دولت سیزدهم از مردم استان گلستان گام اول توسعه استان با ۱۴۰ همت درحال انجام است.

وی با اشاره به همت عالی دولت بر اتمام پروژه های نیمه تمام ادامه داد: طی ۲ سال پروژه های نیمه تمام استان از 1200 به کمتر از 850 پروژه رسیده است.

مقام عالی دولت در استان با اشاره به بن بست شکنی های تاریخی این دولت تصریح کرد: با همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا اَبَر پروژه احیای خلیج گرگان با دستور مستقیم رئیس جمهور درحال انجام است تا علاوه بر بازگشت حیات به خلیج، استان گلستان، استان های اطراف و بخشی از کشور ترکمنستان از خطرات مختلف زیستی ایمن شود.

استاندار گلستان با بیان اهمیت منطقه آزاد اینچه برون در روند توسعه گفت: منطقه آزاد اینچه برون با برنامه ریزی توسعه ای و با سند چشم انداز گلستان سرزمین هوشمند از دستور کاغذی خارج و ضمن انتخاب هیات مدیره و مدیرعامل، با هویت حقوقی در حال اجراست.

وی یکی دیگر از برنامه های مهم استان را رونق اقتصاد منطقه ای برشمرد و خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تردد کامیون های مرز اینچه برون از صفر به روزی ۱۶۰ کامیون رسیده و به زودی شاهد تجارت چمدانی و تردد مسافر در این پایانه مرزی با کشور ترکمنستان خواهیم بود.

جهاد تبیین یک فریضه و دستور انقلابی است

 

جهاد تبیین یک فریضه و دستور انقلابی است

 

جهاد تبیین یک فریضه و دستور انقلابی است

  

جهاد تبیین یک فریضه و دستور انقلابی است

 

جهاد تبیین یک فریضه و دستور انقلابی است

 

جهاد تبیین یک فریضه و دستور انقلابی است





بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .