عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رایزنی استاندار گلستان برای تکمیل کمربندی گرگان با معاون وزیر راه و شهرسازی


رایزنی استاندار گلستان برای تکمیل کمربندی گرگان با معاون وزیر راه و شهرسازی

رایزنی استاندار گلستان برای تکمیل کمربندی گرگان با معاون وزیر راه و شهرسازی

 استاندار گلستان در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور بر لزوم تکمیل سریع کمربندی گرگان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، دکتر علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان امروز با «خیرالله خادمی» مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور دیدار و پیرامون مسائل مختلف استان گفت‌وگو کرد.
استاندار گلستان در این جلسه بر اهمیت تکمیل سریع کمربندی گرگان اشاره کرد و گفت: تاکید ما بر این است با استفاده از ظرفیت پیمانکاران موجود و پیمانکاران دیگر، هرچه سریعتر فاز یک این کمربندی به بهره‌برداری برسد.
زنگانه بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات موجود در مسیرهای مواصلاتی استان گلستان لزوم اجرای روگذرها، زیرگذرها و سازه‌های مشابه برای مدیریت ترافیک و کاهش سوانح رانندگی است که انتظار می‌رود با تخصیص بودجه مناسب و اقدامات عاجل در این راستا قدم برداشت.
وی اضافه کرد: موضوع دوربرگردان‌های ناایمن در استان گلستان یکی دیگر از مسائلی است که انتظار داریم با تزریق بودجه مناسب و سریع، بتوانیم نسبت به اجرای دوربرگردان‌های ایمن اقدام کنیم.
استاندار گلستان همچنین تاکید کرد: یکی از برنامه‌ها و سیاسیت‌های ما در استان تکمیل مسیر 17 کیلومتری باقیمانده مسیر مینودشت تا گالیکش و تکمیل سریع روگذر شرقی کمربندی علی‌آبادکتول است.
دکتر زنگانه همچنین بر لزوم ساخت و تکمیل زیرگذر «تراجیق» تاکید کرد.

رایزنی استاندار گلستان برای تکمیل کمربندی گرگان با معاون وزیر راه و شهرسازی




بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .