عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ‍ پیام مشترک قدردانی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن


‍ پیام مشترک قدردانی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

‍ پیام مشترک قدردانی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان و استاندار گلستان در پیامی مشترک از حضور مثال زنی، کم نظیر و حماسی مردم قدرشناس استان گلستان اعم از شیعه و سنی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن سالروز چهل و پنجمین پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران قدردانی کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، متن کامل پیام مشترک آیت الله سیدکاظم نورمفیدی و دکتر علی محمد زنگانه به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم همواره عظیم ترین و بزرگترین پشتوانه ی انقلاب اسلامی ایران بوده اند و حتی لحظه ای این نظام مقدس را تنها نگذاشته اند.

حضور بی بدیل و کم نظیر مردم استان در همه ی شهرهای استان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال بار دیگر پیوند ناگسستنی مردم و حکومت عدالت محور جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید تا بار دیگر دسیسه ها و توطئه های دشمنان قسم خورده این آب و خاک نقش بر آب شود.

راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال در واقع مقدمه ای برای مشارکت پر شور مردم استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بود تا همچون همیشه با حضور آگاهانه خود برگ زرینی را در کتاب تاریخ انقلاب ثبت و درج نمایند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از حضور پرشور ، مثال زدنی و  همراه با بصیرت مردم شهید پرور استان تقدیر می نماییم و بر این باوریم که در سایه وحدت و انسجام بی نظیر موجود در گلستان، شاهد برگزاری انتخاباتی منحصربفرد در ۱۱ اسفند خواهیم بود.

سید کاظم نورمفیدی 
نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان

علی محمد زنگانه 
استاندار گلستان

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .