عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای دقیق قانون ملاک اصلی برگزاری انتخابات است

استاندار گلستان در جلسه هماهنگی اعضای شورای تامین استان و شهرستان‌ها ؛

اجرای دقیق قانون ملاک اصلی برگزاری انتخابات است

اجرای دقیق قانون ملاک اصلی برگزاری انتخابات است

استاندار گلستان گفت: تمامی اعضای ستاد انتخابات، نامزدها و طرفداران نامزدها مکلف به رعایت دقیق قانون هستند و هیچ اقدامی خارج از قانون پذیرفتنی نیست.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، دکتر علی محمد زنگانه عصر امروز دوشنبه ۷ اسفند در جلسه هماهنگی اعضای شورای تامین استان و شهرستان‌ها در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه همراه با سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت بالای مردم اظهار کرد: در امور‌اجرایی کشور هیچ چیزی بالاتر از قانون نداریم و همه مکلف هستیم به قانون پایبند باشیم.
وی ادامه داد:  تمامی نامزدهای انتخاباتی را به حرکت در مدار قانون دعوت می‌کنیم و بدون شک همه معتقدیم سلامت انتخابات در گرو رعایت قانون است.
استاندار گلستان با تقدیر از تلاش‌های همه اعضای ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها تاکید کرد: خوشبختانه همدلی و هماهنگی بسیار خوبی بین اعضای ستاد انتخابات وجود دارد و انشاالله در روز ۱۱ اسفند ماه شاهد انتخاباتی بی‌نظیر خواهیم بود.
زنگانه همچنین گفت: انتخابات یک حق قانونی و خنثی کننده توطئه بدخواهان این مردم و کشور است و از این رو همه را به حضور باشکوه در انتخابات دعوت می‌کنم.
وی اضافه کرد: تمامی اعضای ستاد انتخابات استان و مسوولان اجرایی مکلف به اجزای مر قانون هستند.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: تمامی نهادهای نظارتی بدون هیچگونه تعارفی متخلفان و مجرمان انتخاباتی را به دستگاه قضایی معرفی کنند.
زنگانه افزود: تمامی فعالیت نامزدها، طرفداران آنها و افراد مرتبط با برگزاری انتخابات رصد می‌شود و با هیچ فردی تعارف نخواهیم داشت.
گفتنی است، استان گلستان دارای ۶ حوزه انتخابیه است که هفت نماینده از گلستان راهی مجلس دوازدهم خواهد شد.
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفندماه جاری برگزار می‌شود.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .