عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اعلام نتایج انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در گلستان


اعلام نتایج انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در گلستان

اعلام نتایج انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در گلستان

رییس ستاد انتخابات استان گلستان نتایج رسمی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان را اعلام کرد و از حضور ارزشمند مردم در انتخابات یازدهم اسفند ماه تقدیر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، سیدعلی مهاجر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات اظهار کرد: استان گلستان با بیش از ۵۴درصد مشارکت ، رتبه پنجم را در سطح کشور به خود اختصاص داد.
وی با بیان نتایج انتخابات یادآور شد : در حوزه رامیان و آزادشهر ، آقای جمشید قائم مقام با ۱۸۶۵۹ رأی ، در حوزه علی آباد کتول آقای رحمت الله نوروزی با ۳۲۷۸۷ رأی ، در حوزه کردکوی ، بندرگز ، ترکمن و گمیشان آقای عبدالجلال ایری با ۲۶۸۲۶ رای منتخب مردم شدند.
سید علی مهاجر خاطر نشان کرد: در حوزه گرگان و آق قلا آقایان رمضانعلی سنگدوینی با ۵۴۸۴۳ رأی و عبدالغفور امانزاده با ۵۱۵۸۲ رأی منتخبان مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی هستند اما در حوزه گنبدکاووس نیز آقایان قرجه طیار با ۲۱۸۶۱ رای و آق ارکاکلی با ۲۰۵۵۹ رای به مرحله دوم راه یافتند.
همچنین در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری آقای کمال غراوی با ۳۴۱۲۵۳ رای و سید محسن طاهری با ۳۲۸۲۱۳ رای به عنوان منتخبین مردم شناخته شدند .

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .