عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عملیات وعده صادق جایگاه ملت ایران را در باشگاه قدرت‌های منطقه‌ای و جهانی در بالاترین رده‌ها قرار داد

دکتر رئیسی در نشست مشترک اعضای دولت و استانداران:

عملیات وعده صادق جایگاه ملت ایران را در باشگاه قدرت‌های منطقه‌ای و جهانی در بالاترین رده‌ها قرار داد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

رئیس جمهور گفت: عملیات «وعده صادق» که به ارتقای اقتدار، قدرت، عزت و امید ملت ایران انجامید و به عنوان یک نقطه عطف در تاریخ زندگی این ملت از سویی نشان داد ایرانیان ملتی هستند که می‌خواهند آزاد و مستقل زندگی کنند و از سوی دیگر جمهوری اسلامی ایران را در باشگاه قدرت‌های منطقه‌ای و جهانی در بالاترین رده‌ها و جزو قدرت‌های مطرح قرار داد، صرفا با اتکال به خدا انجام شد.

دکتر سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز یکشنبه در نشست مشترک اعضای دولت با استانداران سراسر کشور، ضمن عرض تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع)، پرچمداری تحول در حرکت عظیم دین مبین اسلام را از نقاط برجسته حیات مبارک این امام همام عنوان و‌ بر ضرورت بهره‌گیری همه کارگزاران نظام اسلامی از فضائل و سیره علمی و عملی اهل بیت علیهم السلام در گره‌گشایی و خدمت به مردم تاکید کرد.

رئیس جمهور ضمن تاکید بر توجه و کمک گرفتن از قدرت لایزال الهی برای انجام کارها، تصریح کرد: عملیات «وعده صادق» که به ارتقای اقتدار، قدرت، عزت و امید ملت ایران انجامید و به عنوان یک نقطه عطف در تاریخ زندگی این ملت از سویی نشان داد ایرانیان ملتی هستند که می‌خواهند آزاد و مستقل زندگی کنند و از سوی دیگر جمهوری اسلامی ایران را در باشگاه قدرت‌های منطقه‌ای و جهانی در بالاترین رده‌ها و جزو قدرت‌های مطرح قرار داد، صرفا با اتکال به خدا انجام شد.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز همه صاحبان قلم، بیان و سخن و هر کس که در هر حوزه‌ای تاثیرگذاری دارد باید برای امید‌آفرینی و ارتقای امید جامعه تلاش کند، افزود: دشمن به دنبال یاس‌آفرینی است و ما باید برای امید‌آفرینی تلاش کنیم. کارگزاران دستگاه‌های اجرایی نیز باید در عرصه عمل و با کار شبانه‌روزی امید مردم را ارتقا دهند. مردم باید این احساس را داشته باشند که دولت دارد کار می‌کند و از سوی دیگر باید ضمن گزارش کارها و اقدامات و تلاش برای گره‌گشایی از اذهان مردم، دلایل و علل ناکارآمدی‌های احتمالی را نیز به گزارش کرد، چرا که مردم صداقت را بیش از هر چیز می‌پسندند.

دکتر رئیسی با اشاره به اینکه آنچه بیش از هر عامل دیگری دولت را در دل‌های مردم عزیز کرده و امید، اعتماد و سرمایه اجتماعی را ارتقا می‌بخشد، ارتباط صادقانه کارگزاران با مردم است، اظهار داشت: کارگزاران باید با مردم ارتباط علی‌الدوام داشته باشند؛ در کنار ارتباط با مردمی که در اجتماعات حضور می‌یابند، باید برای ارتباط گرفتن با آن دسته از مردمی که به هر دلیل دچار زمینه‌های ذهنی هستند و در اجتماعات شرکت نمی‌کنند نیز تلاش و ساز و کار مناسب ایجاد نمایید و ارتباط خود به عنوان اعضای دولت را با آحاد مردم تقویت کنید.

رئیس جمهور در ادامه با تشکر از تلاش‌های همه مجریان و ناظران و نیز مردم برای برگزاری باشکوه انتخابات یازدهم اسفند و تحقق هر 4 اصل امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در آن گفت: همه تلاش خود را به کار بگیرید تا در انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی نیز این 4 اصل مورد توجه و تاکید باشد و انتخاباتی باشکوه برگزار شود.

دکتر رئیسی با قدردانی از همه تلاش‌های صورت گرفته برای حفظ و ارتقای امنیت در استان‌ها خصوصا از سوی اعضای شورای تامین استان‌ها، با بیان اینکه دشمن مترصد فرصت برای سوار شدن بر امواج و ایجاد ناامنی در مناطق مختلف است، بر تلاش بیش از پیش کارگزاران دولت برای حفظ و ارتقای امنیت به عنوان یک موهبت الهی و ضرورت اجتماعی تاکید کرد.

رئیس جمهور همچنین به موضوع تلاش برای تحقق شعار سال اشاره و خاطرنشان کرد: باید برای همه بخش‌ها از جمله بخش‌های صنعت، معدن، کشاورزی، مسکن و دیگر بخش‌های تولیدی و خدماتی در هر سطحی از یک کارگاه کوچک تا یک کارخانه و واحد بزرگ تولیدی و خدماتی برای جذب مشارکت مردم در مسیر تحقق جهش تولید برنامه داشته باشیم.

دکتر رئیسی با بیان اینکه باید علاوه بر برنامه کلان کشوری برای تحقق شعار سال، برش‌های استانی، اقلیمی و بخشی با زمان‌بندی مشخص و الزامات و اقتضائات لازم را نیز داشته باشیم، گفت: یکی از بخش‌های مهم در زمینه تحقق شعار سال بانک‌ها و کمک آنها به تامین مالی به‌موقع واحدهای تولیدی و خدماتی هستند.

رئیس جمهور قدم بعدی در مسیر تلاش برای تحقق شعار سال را تعریف دقیق ساز و کارهای میدان دادن و ایفای نقش مردم در جهش تولید دانست و افزود: یکی از مهمترین مسئولیت‌های دولت در سطح کشوری و استانی در این مسیر کمک به توانمندسازی فعالان اقتصادی حاضر در میدان است؛ باید با اجرای دقیق قانون رفع موانع تولید، مسیر فعالیت فعالان اقتصادی را تسهیل کنیم.

برنامه داشتن برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش تعاون و نقش‌آفرینی اتاق تعاون به عنوان یکی از جلوه‌های نقش‌آفرینی موثر مردم در عرصه اقتصادی، برنامه داشتن برای بخش‌های اقتصاد معدن، اقتصاد دریا، اقتصاد دیجیتال، اقتصاد تجارت، اقتصاد گردشگری و دیگر بخش‌های اقتصادی، کمک به بالفعل شدن ظرفیت‌های دانشگاه‌ها و فعالیت‌های دانش‌بنیان دانشگاهی در مسیر خلق ثروت بدون نیاز به دریافت بودجه و کمک از دولت از دیگر تاکیدات دکتر رئیسی در زمینه تلاش برای تحقق شعار سال خطاب به کارگزاران اجرایی بود.

خبر تکمیل می‌شود ...

 

عملیات وعده صادق جایگاه ملت ایران را در باشگاه قدرت‌های منطقه‌ای و جهانی در بالاترین رده‌ها قرار داد

 

عملیات وعده صادق جایگاه ملت ایران را در باشگاه قدرت‌های منطقه‌ای و جهانی در بالاترین رده‌ها قرار داد

 

عملیات وعده صادق جایگاه ملت ایران را در باشگاه قدرت‌های منطقه‌ای و جهانی در بالاترین رده‌ها قرار داد

 

عملیات وعده صادق جایگاه ملت ایران را در باشگاه قدرت‌های منطقه‌ای و جهانی در بالاترین رده‌ها قرار داد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 116
  • کد خبر : 112054