عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تغییر ساعات کاری ادارات گلستان


تغییر ساعات کاری ادارات گلستان

 



معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان گفت: آغاز ساعت کاری ادارات از ۱۶ خرداد تا نیمه شهریور ساعت ۶ صبح خواهد بود.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، حاجی گلدی کر در خصوص تغییر ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل گرما و افزایش برق مصرفی و لزوم مدیریت مصرف برق با هدف تامین مستمر و پایدار برای آحاد جامعه و عدم وقفه در خدمت رسانی و با عنایت به تصویب هیات وزیران در خصوص تغییر ساعت کاری در اوقات پرمصرف انرژی و ضرورت مشارکت همگانی ساعت آغاز به کار از ۱۶ خرداد تا نیمه شهریور ساعت ۶ صبح و پایان ساعات کاری ۱۳ می‌باشد.


وی بااشاره به اینکه مابقی ساعات کار موظفی از طریق دورکاری جبران می گردد ، ادامه داد: تغییر ساعات  کار اداری مربوط به تمامی دستگاه های اجرایی، ادارات، بانک ها، موسسات و نهاد های عمومی غیر دولتی با رعایت ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری در سطح استان به استثنا مراکز درمانی ، امدادی و انتظامی است.


وی تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلفند از یک ساعت قبل از خاتمه کار و در مناطق گرمسیری همزمان با خاتمه کار، دستگاه‌های سرمایشی را خاموش کنند.


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان تاکید کرد: ساعت خروج‌ در‌ روزهای پنج‌شنبه با یک ساعت تعجیل همراه می باشد.


کر گفت: تنظیم درجه سیستم سرمایشی اتاق‌ها بر روی حداقل دمای درجه ۲۴ تا ۲۶ درجه، خاموش نمودن سیستم‌های روشنایی و تجهیزات الکترونیکی پس از پایان وقت اداری، استفاده از مولدهای اضطراری برق در ماه‌های خرداد، تیر و مرداد از جمله موارد مورد رعایتی است که دستگاه‌ها مکلف به رعایت آن هستند.


وی افزود: تمامی دستگاه‌ها مکلف هستند به نحوی عمل کنند که در طول ساعت اداری مصرف برق به میزان ۴۰ درصد و در ساعات غیراداری به میزان ۷۰ درصد کاهش یابد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 2813
  • کد خبر : 112718