عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهره برداری از 106 واحد مسکن روستایی در شهرستان مراوه تپه

با حضور استاندار گلستان ؛

بهره برداری از 106 واحد مسکن روستایی در شهرستان مراوه تپه

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

بهره برداری از 106 واحد مسکن روستایی در شهرستان مراوه تپه

با حضور دکتر زنگانه استاندار گلستان آیین بهره برداری از 106 واحد مسکونی روستایی با اعتبار 16 میلیارد تومان در شهرستان مراوه تپه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر علی محمد زنگانه امروز پنج شنبه 11 مرداد در آیین بهره برداری از این واحد های مسکن روستایی با حضور دکتر سید نجیب حسینی نماینده مردم شرق استان و روحانیت معزز شهرستان مراوه تپه با بیان اینکه یکی از برنامه های محوری شهید جمهور حوزه مسکن بود یادآور شد: خوشبختانه در حوزه مسکن روستایی خصوصاً مسکن محرومین گام های بلندی در قالب تفاهم نامه های دو جانبه، سه جانبه و پنج جانبه بین دستگاه های حاکمیتی منعقد گردیده است.

استاندار گلستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم 1680 واحد مسکونی روستایی در شهرستان مراوه تپه تعریف شد و تا به امروز 390 واحد آن مورد بهره برداری قرار گرفته است و از آخرین افتتاح متمرکز تا به امروز 106 واحد آماده شده است.

دکتر زنگانه تصریح کرد: در حوزه بهسازی روستاها نیز اقدامات بسیار خوبی در استان صورت گرفته است و 138 هزار متر مربع آسفالت و بهسازی راه داخل روستاها توسط بنیاد مسکن انجام شده است.

وی با بیان اینکه پیشرفت روستا محور یکی از مهمترین برنامه های دولت سیزدهم بود، اظهار کرد: امیدواریم برنامه های ناظر به عمران و آبادانی روستاها و طرح های اقتصادی که در 110 روستای منتخب صورت گرفته در دولت جدید با قوت و قدرت استمرار داشته باشد.

لازم به ذکر است در این مراسم با حضور استاندار گلستان افتتاح متمرکز 27 طرح هادی روستایی شهرستان مراوه تپه با اعتبار 18 میلیارد و 350 میلیون تومان در قالب اجرای آسفالت به مساحت 48 هزار متر مربع نیز صورت پذیرفت.

 

بهره برداری از 106 واحد مسکن روستایی در شهرستان مراوه تپه

 

بهره برداری از 106 واحد مسکن روستایی در شهرستان مراوه تپه

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .