عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولویت بندی مسائل عشایر در آموزش و پرورش ضروری است

استاندار گلستان تأکید کرد:

اولویت بندی مسائل عشایر در آموزش و پرورش ضروری است

اولویت بندی مسائل عشایر در آموزش و پرورش ضروری است

 استاندار گلستان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، برلزوم اولویت بندی مسائل عشایر در آموزش و پرورش تاکید کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان، حسن صادقلو در این جلسه که با حضور یزدان پناه مدیر کل دفترعشایری وزارت آموزش و پرورش و مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در دفتر استاندار گلستان برگزار شد، افزود: باید افق رشد و توسعه را برای بچه های عشایر بازتر کنیم.

وی با تأکید بر ایجاد عدالت آموزشی میان کودکان شهری و عشایری، تصریح کرد: باید به گونه ای عمل شود که کودکان عشایری و بچه های شهری از عدالت آموزشی بهره مند شوند تا این عزیزان امیدوارانه تر به آینده بنگرند.

استاندار گلستان درخصوص حل مشکلات فضاهای آموزشی مناطق عشایر گفت: باید کمیته ای تشکیل و باهمکاری اداره کل نوسازی مدارس ، نیازمندی این مناطق احصاء شود و بابرنامه ریزی و جلب مشارکت های مردمی و دستگاه های مرتبط ، همچون خانه های بهداشت ،یکبار برای همیشه این مشکل را حل کرد.

وی بااشاره به حدود 30 میلیارد تومان زکات جمع شده در سال گذشته استان گلستان ، از مدیر کل آموزش و پرورش خواست با تشکیل کارگروهی از دستگاه های ذی ربط همچون کمیته امداد و ... مدرسه سازی را در مناطق محروم به شکل مطالبه مطرح نماید و در این مسیر، استانداری کمک های لازم را انجام خواهد داد.

 وی افزود: گاهی محفوظ به حیاء بودن آموزش و پرورش در جذب مطالبات، باعث بروز زیان ها و عقب افتادگی هایی می شود و معتقدیم می توان بخشی از زکات جمع آوری شده درسال را برای مدرسه سازی در مناطق محروم صرف کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بحث آموزش و پرورش یک مسئله جدی و وجدان کاری است و باحساسیت زیادی پیگیر مسائل آموزش و پرورش هستیم.

اولویت بندی مسائل عشایر در آموزش و پرورش ضروری است

 

اولویت بندی مسائل عشایر در آموزش و پرورش ضروری است

 

اولویت بندی مسائل عشایر در آموزش و پرورش ضروری است

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .