عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استاندار گلستان: هدف والای حج آموزش است

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل حج و زیارت استان؛

استاندار گلستان: هدف والای حج آموزش است

استاندار گلستان: هدف والای حج آموزش است

  استاندار گلستان در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل حج و زیارت استان گلستان گفت: حج دارای هدف والایی است و آن هدف نه سیاحت است، نه تجارت و نه حتی زیارت بلکه هدف والای حج برای مسلمانان آموزش است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو اظهار کرد: فلسفه وجودی حج به همین آموزش است و اینکه در ایام 23 روزه حج ما هر سال از رسالت پیامبر خاتم را یادآور شویم و آن را راهنمای خود قرار دهیم و اینگونه فهمی دقیق از اسلام ناب کسب کنیم.

وی با بیان اینکه خروجی های حج ما کم است، تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از مدل های ما رو بنایی است و کمتر مدل زیر بنایی و عمیق را تعریف کردیم و در این مسیر بسیاری از منزلت ها از بین می رود.

وی با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: هفته دولت یادآور دو بال در عرصه خدمت صادقانه به نظام اسلامی و مردم ایران است که با یاری رسانی به امام راحل در راستای تحقق اهداف انقلاب به مدلی تابناک بدل شدند.

دکتر صادقلو گفت: رجایی و باهنر نظام مهندسی خدمت صادقانه را در ایران ترسیم کردند و بر این باور رسیدند که هرچه به ملت خدمت شود باز هم کم است.

استاندار گلستان تصریح کرد: پذیرش مسئولیت بار سنگینی است و مدیران حج و زیارت باید بدانند که در عرصه ای پا نهاده اند که اسلام ادبیات ویژه ای برای آن قائل است، فلذا باید این ادبیات بطور صحیح موشکافی و در اختیار حاجیان قرار داده شود.

لازم به ذکر است در این مراسم از زحمات مهدی شیخی مدیر سابق حج و زیارت گلستان با اهدای لوح تقدیری از سوی سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت کشور و معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی و رضا درگاهی به عنوان مدیر جدید حج و زیارت گلستان معرفی شد.

استاندار گلستان: هدف والای حج آموزش است

 

استاندار گلستان: هدف والای حج آموزش است

 

استاندار گلستان: هدف والای حج آموزش است


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1884
  • کد خبر : 1820