عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » محسوس کردن اقدامات دولت رویکرد اصلی سال 95 است

استاندار گلستان:

محسوس کردن اقدامات دولت رویکرد اصلی سال 95 است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

محسوس کردن اقدامات دولت رویکرد اصلی سال 95 است

استاندار گلستان با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در طول دولت تدبیر و امید، اظهار کرد: سال 1395 سال محسوس کردن اقدامات صورت گرفته در دولت است و باید با تاکید بر برنامه ریزی های صورت گرفته، نتایج اقدامات برای مردم نمایان شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو در جلسه با مدیران ستادی و فرمانداران سراسر استان، تصریح کرد: باید جاذبه های اقدامات صورت گرفته برای مردم عنوان شود تا مردم بدانند که اقدامات صورت گرفته توسط دولت در شرایط عادی نبوده بلکه در فشارهای اقتصادی و با همتی مضاعف صورت گرفته است.

وی افزود: پنج محور اصلی اقتصاد مقاومتی، روستا، زنان، جوانان و تبلیغات باید مدنظر فرمانداران در سراسر استان باشد و تعامل فرمانداران با مدیران باید رفیقانه اما با حفظ اصول صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه مباحث و مبانی اقتصاد مقاومتی کاملاً روشن است، گفت: فرمانداران از مشاوران اقتصادی در سطح شهرستان ها استفاده کنند و باید شورای راهبری اقتصاد مقاومتی در شهرستان ها تشکیل شود.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه ارزیابی فرمانداران و مدیران در سالجاری بر اساس میزان اجرای اقتصاد مقاومتی و محسوس کردن پروژه ها صورت می گیرد، یادآور شد: باید یکی از هنرهای مدیران، مدیریت در نداشتن باشد و در عین حال فرمانداران از ظرفیت دیگر دستگاه ها همچون سپاه در موضوع اقتصاد مقاومتی استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: مصوباتی که به نام اقتصاد مقاومتی در سطح کشور مطرح می شود، باید با برش استانی و شهرستان عملیاتی گردد.

دکتر صادقلو با اشاره به اهمیت شورای اداری شهرستان ها و موضوعات مطروحه در آن، گفت: باید تقویم حضور مدیران ارشد استان و استاندار در شورای اداری شهرستان ها تهیه شود تا بتوانیم با شرکت در آن بسیاری از مسائل را از نزدیک پیگیری کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: هیچ کس در هیچ سطحی حق جانب داری از هیچ نامزدی را در انتخابات ندارد و باید فرمانداری های حوزه های انتخابیه ای که انتخابات دور دوم دارند با حساسیت هر چه بیشتر در این هفته مسائل انتخاباتی را دنبال کنند.

دکتر صادقلو از فرمانداران خواست به کانون های بحران توجه جدی داشته باشند و از همه خواست از پیش قضاوت های فرافکنانه برای برخی احتمالات آینده خودداری کنند.

وی از فرمانداران شهرستان هایی که نتایج انتخابات در حوزه انتخابیه آنان مشخص شده خواست با فرمانداری شهرستان های همجوار درگیر با انتخابات همکاری های نرم افزاری و سخت افزاری را داشته باشند.

لازم به ذکر است انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 3 حوزه (گرگان و آق قلا)،( بندرترکمن، بندرگز، گمیشان و کردکوی ) و (کلاله، مراوه تپه، گالیکش و مینودشت) از 6 حوزه انتخابیه گلستان به دور دوم رفته است و مردم این شهرستان ها باید 4 نماینده خود را در روز 10 اردیبهشت انتخاب و راهی مجلس شورای اسلامی کنند.

محسوس کردن اقدامات دولت رویکرد اصلی سال 95 است

 

محسوس کردن اقدامات دولت رویکرد اصلی سال 95 است

 


تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .