عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دهه فجر فرصتی برای رونمایی از ثمرات انقلاب اسلامی است

استاندار گلستان:

دهه فجر فرصتی برای رونمایی از ثمرات انقلاب اسلامی است

دهه فجر فرصتی برای رونمایی از ثمرات انقلاب اسلامی است

استاندار گلستان دهه فجر را به مثابه موقعیتی دانست و اظهار کرد: دهه فجر فرصتی برای رونمایی از ثمرات انقلاب اسلامی است و ما باید در ازای این موقعیت، در قیامت پاسخگو باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو در همایش تجلیل از برترین های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: همانگونه که دهه محرم مدلی در اتفاقات و فرازهای تاریخی ملت ایران داشته، باید نسبت دهه محرم با دهه فجر و تاثیرات آن تبیین شود.

وی با تاکید بر مدیریت فرصتی به نام دهه فجر، یادآور شد: یقیناً برای برگزاری مراسمات دهه فجر 95 باید از هم اکنون برنامه ریزی لازم صورت گیرد تا بتوان به درستی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه باید برنامه ریزی ها از فجر تا فجر باشد، خاطر نشان کرد: باید برای هویدا کردن اقدامات در دهه فجر از برخی روش های سنتی فاصله گرفته و به سمت تکنیک های روز و البته استفاده از حوزه مجازی حرکت کنیم.

استاندار گلستان با بیان اهمیت وجود دبیرخانه دائمی دهه فجر، گفت: دهه فجر نیازمند دبیرخانه دائمی و همچنین دانش محوری است.

وی افزود: ما میراث دار فجرآفرینان هستیم و باید قاعده میراث داری را به جا آوریم و براستی وظیفه میراث داری از کسانی که برای ایجاد این انقلاب خون دلها خورده اند، سنگین است.

دکتر صادقلو توجه جدی به شاخص ها را در انتخاب برترین های دهه فجر پراهمیت دانست و گفت:کسانی که به عنوان برترین انتخاب می شوند باید انبعاثی از خود صورت داده باشند و امیدوارم این عید(دهه فجر) را با بهترین روح و شعائر برگزار کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برخی فعالیت ها اقدامات داوطلبانه هستند، یادآور شد: آموزه های اسلامی سرشار از اقدامات داوطلبانه است و انقلاب اسلامی نیز که ریشه ای دینی دارد در آن اقدامات داوطلبانه نقشی مهم و سرنوشت ساز داشته است.

لازم به ذکر است در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین احمدی ضمن تبریک ایام رجبیه و تقدیر از تمامی دست اندرکاران برگزاری سی و هفتمین جشن پیروزی انقلاب، یادآور شد: باید اتاق فکر مراسماتی همچون دهه فجر غنای بیشتری پیدا کند چرا که این ایام فرصتی برای عموم مردم و تمامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

گفتنی است در این مراسم از برترین های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با معرفی ستاد های برتر شهرستانی شامل فرمانداری کلاله، فرمانداری گنبدکاووس، آق قلا، معرفی دستگاه های استانی شامل اداره کل تبلیغات اسلامی، سپاه نینوای استان، صدا و سیمای مرکز گلستان، کمیته های استانی شامل کمیته اصناف (اداره کل صنعت معدن و تجارت)، کمیته کودک و نوجوان(کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان)، کمیته تقریب مذاهب اسلامی(مرکز بزرگ اسلامی)، مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های گنبد کاووس، کردکوی، بندرترکمن و خبرگزاری های شبستان و بسیج تقدیر شد.

 

دهه فجر فرصتی برای رونمایی از ثمرات انقلاب اسلامی است

 

دهه فجر فرصتی برای رونمایی از ثمرات انقلاب اسلامی است

 

دهه فجر فرصتی برای رونمایی از ثمرات انقلاب اسلامی است

 

دهه فجر فرصتی برای رونمایی از ثمرات انقلاب اسلامی است


تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .