عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام استاندار گلستان به مناسبت هفتمین سالگرد درگذشت آیت ا... طاهری


پیام استاندار گلستان به مناسبت هفتمین سالگرد درگذشت آیت ا... طاهری

پیام استاندار گلستان به مناسبت هفتمین سالگرد درگذشت آیت ا... طاهری

 استاندار گلستان به مناسبت هفتمین سالگرد درگذشت آیت ا... طاهری پیامی صادر کرد.

در متن پیام حسن صادقلو آمده است:

بسم ا... الرحمن الرحیم

با سلام و درود؛

گذشت هفت سال از رحلت عالم ربانی حضرت آیت ا... طاهری نماینده فقید استان در مجلس خبرگان رهبری نتوانسته است تلاش های ایشان در شکل گیری انقلاب اسلامی در منطقه و خدمات مذهبی فرهنگی در سالهای بعد از انقلاب را از ذهن های مردم قدرشناس این دیار پاک نماید.

گلستان نگارستان ایران مفتخر است که شخصیت بزرگی همچون مرحوم آیت ا... طاهری که فرزند خود را در دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرد، همواره در کنار مردم بوده و در دوران انقلاب نقش برجسته ای در جریان سازی این خطه داشتند در خود جای داده است.

فقدان فقیدی که همیشه در مجلس خبرگان رهبری به عنوان وزنه ای توانمند و تلاشگر شناخته می شد برای گلستانیها مصیبتی جبران ناپذیر بوده است.

این مجاهد خستگی ناپذیر در راه دفاع از حریم اسلام به دست منافقان کور دل ترور شد، اما خوشبختانه لطف الهی، کید دشمنان را به خودشان برگرداند و ایشان علیرغم تحمل آلام ناشی از جراحات وارده، لحظه ای از خدمت باز ننشستند.

اگرچه امروز گلستان از برکت وجود چنین شخصیت والایی بی بهره است اما یقیناً مردم استان تلاش های آیت ا... طاهری جانباز شریف، مبارز نستوه و روحانی بابصیرت را در فعالیت های پیش از انقلاب و نیز در دوران جنگ و پس از آن فراموش نخواهند کرد.

حسن صادقلو

استاندار گلستان

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1552
  • کد خبر : 2673