عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رسانه ها باید برد اقدامات مدیریت بحران را به سطح ملی برسانند

استاندار گلستان در شورای مدیریت بحران استان؛

رسانه ها باید برد اقدامات مدیریت بحران را به سطح ملی برسانند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

رسانه ها باید برد اقدامات مدیریت بحران را به سطح ملی برسانند

استاندار گلستان با بیان اینکه علی رغم برودت بالا با مدیریت مناسب کمترین مشکل را در برف و یخبندان چند روز اخیر داشتیم، اظهار کرد: تبلیغات فعالیت دستگاه های خدمت رسان کم بود و رسانه ها و صداوسیما باید برد اقدامات مدیریت بحران را به خوبی تا سطح ملی برسانند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو در شورای مدیریت بحران استان که در فرمانداری آزادشهر برگزار شد، ضمن تقدیر از تمامی مدیران و نیروهایی که در روزهای اخیر برف و سرما را بخوبی مدیریت کردند، تصریح کرد: با وجود اینکه تمامی مدیران و دستگاه های ستادی و دستگاه های خدماتی عضو مدیریت بحران به خوبی شرایط را مدیریت و خدمات رسانی کردند اما اطلاع رسانی از این خدمات درسطح ملی ضعیف بود.

وی یادآور شد: خوشبختانه نتایج حاصل شده به دلیل هماهنگی خوب مدیریت بحران استان بوده و همواره باید توجه داشته باشیم که اگر تغییرات بخوبی مدیریت نشود باید منتظر بحران ها و مدیریت بحران ها باشیم.

وی با اشاره به کاهش دمای 20درجه ای در سطح استان و برودت بالای هوا در گلستان به نسبت استان های همجوار، خاطر نشان کرد: در بحث کمک های استان گلستان به استان مازندران، تیم های امدادی برق به این استان اعزام شدند و نیز در بحث گاز رسانی از محل صرفه جویی گلستانی ها حجم قابل توجهی گاز به این استان داده شد، این موارد نیز از سوی رسانه ها درسطح ملی، مورد کم توجهی قرار گرفت.

استاندار گلستان با بیان برخی کم لطفی ها و مظلومیت استان، تصریح کرد: خدمات خوب مدیران استان گلستان درشرایط اضطرای چند روز گذشته مورد توجه مقامات کشور ازجمله معاون اول رئیس جمهوری و وزیر کشور قرار گرفته و از اقدامات مدیران استان تشکر کردند.

دکتر صادقلو یادآور شد: با این حال بیشتر اطلاع رسانی رسانه های گروهی که باید از آنان نیز تشکر شود، درسطح استانی باقی ماند ضمن اینکه مدیران باید در اطلاع رسانی ها در شرایط اضطرای یا بحرانی به صورت متمرکز از طریق مدیریت بحران استان اقدام نمایند.

وی همچنین بر آمادگی کامل مدیران ستادی و عضو مدیریت بحران گلستان در ادامه فصل سرما تاکید کرد و گفت: عادی شدن شرایط آب و هوایی به منزله پایان کار نیست بلکه هنور در ابتدای راه بوده و فصل سرما را در پیش داریم.

استاندار گلستان خواستار توجه جدی به پرندگان و محیط زیست در این شرایط نامساعد جوی شد و گفت: فرمانداران و شهرداران باید نسبت به حفظ محیط زیست، برف روبی از درختان معابر شهری بویژه نارنج ها و کمک به پرندگان و حیوانات که به منازل مسکونی پناه آورده و یا مورد شکار قرار گرفتند، توجه ویژه ای داشته باشند.

وی همچنین برلزوم استفاده از ظرفیت و امکانات همه دستگاه ها و نهادهای استان گلستان در شرایط اضطرای و بحران تاکید کرد و اظهار داشت: برای تحقق این مهم باید ظرفیت های موجود شناسایی و برای آن برنامه ریزی شود.

دکتر صادقلو، توجه به نوسازی ناوگان راهداری، تسریع درجمع بندی خسارات وارده در حوزه های مختلف ازجمله بخش کشاورزی با انجام کارشناسی دقیق و بیمه محصولات زراعی و باغی را مورد تاکید قرار داد و گفت: دربحث تبدیل اراضی به باغات مثمر باید شرایط اقلیمی منطقه و سازگاری درختان مورد توجه ویژه قرار گرفته و از کشت درختانی که در برابر شرایط جوی مقاوم نیستند بشدت پرهیز شود.

همچنین در شورای مدیریت بحران استان مدیران ستادی و عضو مدیریت بحران استان گلستان نیز به ارائه گزارش عملکرد خود در چند روز گذشته پرداختند.

 

رسانه ها باید برد اقدامات مدیریت بحران را به سطح ملی برسانند

 

رسانه ها باید برد اقدامات مدیریت بحران را به سطح ملی برسانند

 

رسانه ها باید برد اقدامات مدیریت بحران را به سطح ملی برسانند

 

رسانه ها باید برد اقدامات مدیریت بحران را به سطح ملی برسانند

 

رسانه ها باید برد اقدامات مدیریت بحران را به سطح ملی برسانند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .