عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نسل امروز نیازمند شناخت شهدا هستند

استاندار گلستان در دیدار با ستاد برگزاری یادواره شهدای اطلاعات و عملیات؛

نسل امروز نیازمند شناخت شهدا هستند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

نسل امروز نیازمند شناخت شهدا هستند

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه شهدا الگو و سرمشق کار و زندگی هستند، اظهار کرد: نسل امروز به برگزاری مراسمات یادواره و گرامیداشت شهیدان برای شناخت بیشتر از شهدا و سیره آنها نیازمنداست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی صبح امروز چهارشنبه (22 آذر) در دیدار با اعضا ستاد برگزاری یادواره شهدای اطلاعات و عملیات استان های گلستان و مازندران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، تصریح کرد: شهدا یادگاران کشور هستند و تلاش ستادهای برگزاری یادواره شهدا برای زنده نگه داشتن یاد این عزیزان شایسته تقدیر است.
وی افزود: برگزاری یادواره شهدا اقدامی بر اساس عشق و علاقه مردم است و همه مردم باید از برگزاری این مراسمات سود معنوی ببرند.
استاندار گلستان یادآور شد: برگزاری یادواره شهدا همچون اقدامات خیرخواهانه ای که بصورت مردمی مدیریت می شود ، در بین مردم پایگاه و جایگاه ویژه ای دارد و بسیاری با عشق و علاقه در برپایی این مراسمات همکاری می کنند.
دکتر هاشمی خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم مراسمات شهیدان در شأن و منزلت این عزیزان باشد و همه دستگاه های اجرایی و افراد حقیقی و حقوقی که می توانند در این مسیر همکاری لازم را داشته باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات خیرخواهانه گلستانی ها اشاره کرد و گفت: در حادثه زلزله غرب کشور علی رغم اینکه گلستان استان معین محسوب نمی شد، بیش از 20 تریلی وسایل مورد نیاز به این  مناطق ارسال کرد و مسئولیت بازسازی 9 روستای آسیب دیده را سپاه و مدیریت استان برعهده گرفت.
لازم به ذکر است در این دیدار اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای اطلاعات و عملیات استان های گلستان و مازندران نقطه نظرات خود را با استاندار گلستان درمیان گذاشتند.
 
 
 نسل امروز نیازمند شناخت شهدا هستند
 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .