عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سهم استان در بودجه 97 کشور از شاخص های مهم ارزیابی مدیران است

استاندار گلستان در جلسه شورای اداری استان؛

سهم استان در بودجه 97 کشور از شاخص های مهم ارزیابی مدیران است

سهم استان در بودجه 97 کشور از شاخص های مهم ارزیابی مدیران است

استاندار گلستان با اشاره به مدت زمان کوتاه باقی مانده تا تصویب بودجه 97 کل کشور در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: سهم استان گلستان در بودجه 97 کشور یکی از شاخص های مهم برای ارزیابی مدیران دستگاه های اجرایی در یک ماه آینده خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی امروز شنبه 25 آذر در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: طی 2 ماه گذشته پیگیری های متعددی از سوی شخص بنده به عنوان استاندار و تعدادی از مدیران استان برای افزایش بودجه استان انجام شده است.
وی افزود: با توجه به اینکه بودجه سال 97 خصوصا در حوزه عمرانی با رویکرد کاهشی بسته خواهد شد، مدیران دستگاه های اجرایی با کمک 7 نماینده استان در مجلس تلاش کنند تا شاهد کمترین کاهش یا حتی افزایش در این حوزه باشیم.
هاشمی با اشاره به ابلاغیه رییس جمهوری محترم گفت: مطابق ابلاغیه رییس جمهوری، استفاده از بانوان و جوانان باید در دستور کار مدیران قرار بگیرد و انتظار می رود مدیران استان نیز در این راستا اهتمام ویژه داشته باشند.
استاندار گلستان همچنین به اعتبار یک هزار میلیارد تومانی برای اشتغال روستایی اشاره کرد و گفت: با توجه به 47درصد جمعیت روستایی استان، اعتبار ارزان قیمت و بسیار خوبی از سوی دولت برای اشتغالزایی روستایی در نظر گرفته شده که باید بتوانیم آن را هدفمند توزیع و به موقع جذب کنیم.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1279
  • کد خبر : 40325