عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نباید با جناح بندی در بین مطبوعات خود را از نظرات مخالف و موافق محروم کنیم

استاندار گلستان:

نباید با جناح بندی در بین مطبوعات خود را از نظرات مخالف و موافق محروم کنیم

نباید با جناح بندی در بین مطبوعات خود را از نظرات مخالف و موافق محروم کنیم

 استاندار گلستان در نشست هم اندیشی با مدیران مسئول نشریات استان با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم، اظهار کرد: هرگز نباید با جناح بندی در بین مطبوعات خود را از نظرات مخالف و موافق محروم کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو با اشاره به اینکه در طول دوران تصدی استانداری گلستان به هیچ حرفی پاسخ نداده ایم، تاکید کرد: بنده همیشه در کنار شما بوده ام و البته بر این اعتقادم که مدیران باید سعه صدر در مقابل انتقادات داشته باشند.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات نشریات استان نرم افزاری است و نه سخت افزاری، خاطر نشان کرد: قصد داریم از اطلاعات، برداشت ها، ایده ها و افکار شما در راستای توسعه استان استفاده کنیم و بر این باوریم که نقد شما می تواند به مدیران کمک کند.

وی که در این دیدار شنونده مشکلات و دغدغه های مدیران مسئول بود، تأکید کرد: برخی مشکلات شما را سعی می کنیم با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد و معاونین استانداری رفع کنیم و بعضی مشکلات دیگر را با دستگاه های بالا دستی در میان می گذاریم تا مرتفع گردد.

وی در پایان بر مسئله شناسی مطبوعات استان تأکید کرد و گفت: مسائل و مشکلات مطبوعات باید در کتابچه ای مدون تنظیم و پیگیری شود.

همچنین در این نشست مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان با اشاره به دو بار حضور وزیر و معاونین و مشاورین ایشان در گلستان، اظهار کرد: تمام تلاش ما حمایت از مطبوعات استانی است و در این راستا حمایت هایی را از آنان اجرایی کرده ایم.

حجت الااسلام علی اصغر فضیلت اظهار کرد: ما می دانیم وضعیت مالی مطبوعات در شرایط مناسبی نیست به همین دلیل حمایت هایی را در موضوع اعلام وصول انجام دادیم و نیز پیگیری هایی جهت توزیع متناسب آگهی از طریق فرهنگ و ارشاد بین نشریات صورت گرفته است.

وی همچنین از برگزاری جشنواره منطقه ای مطبوعات در گلستان در سال آینده خبر داد و افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد سامانه الکترونیکی آگهی را راه اندازی کرده و همچنین قصد دارد دوره آموزشی نیز برگزار کند.

لازم به ذکر است در این نشست هم اندیشی تمامی مدیران مسئول نشریات محلی حاضر در جلسه به بیان دغدغه ها و مشکلات خود پرداختند که اصلی ترین آن مباحث مالی و اقتصادی و بدهکاری های فراوان نشریات ، وجود نگاه های تنگ نظرانه، عدم انتقاد پذیری برخی دستگاه ها، برخورد قهری دستگاه های دولتی با انتقادات وتوجه به آبونمان نشریات محلی توسط ادارات در جهت حمایت از آنها بود.

در پایان این دیدار مقرر شد این نشست هم اندیشی هر سه ماه یکبار به منظور بررسی مسائل مطبوعات استان و نیز هم اندیشی و ارائه راهکار از سوی اصحاب قلم در راستای توسعه استان برگزار شود.

 

نباید با جناح بندی در بین مطبوعات خود را از نظرات مخالف و موافق محروم کنیم

 

نباید با جناح بندی در بین مطبوعات خود را از نظرات مخالف و موافق محروم کنیم

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1239
  • کد خبر : 4593