عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان پتانسیل های لازم برای فعالیت در حوزه نفت و گاز را دارد

استاندار گلستان:

گلستان پتانسیل های لازم برای فعالیت در حوزه نفت و گاز را دارد

گلستان پتانسیل های لازم برای فعالیت در حوزه نفت و گاز را دارد

 استاندار گلستان در دیدار با مدیران ارشد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اظهار کرد: فعالیت ها و سرمایه گذاری در حوزه نفت و گاز به دلیل وجود پتانسیل های لازم در استان گلستان و وجود اراضی لم یزرع شمالی دقیقاً قابل توجیه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو تصریح کرد: استان گلستان با توجه به شکاف تاریخی با استان های توسعه یافته کشور و همچنین بیکاری قشر عظیمی از فارغ التحصیلان، نیاز به حمایت مدیران فرآورده های نفتی کشور جهت اجرای پروژه ها و طرح های بزرگ را دارد که خوشبختانه شاهد این نگاه مثبت در بین مدیران هستیم.

وی با اشاره به حجم منابع طبیعی و گیاهان مناطق شمالی کشور از قائم مقام شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران خواست نسبت به ارائه سوخت پاک یا بنزین با استاندارد یورو به استان های شمالی اقدام شود.

وی افزود: به نظر می رسد تأسیسات و تجهیزات جایگاه های سوخت در استان چندان جدید و مدرن نیست و به همین دلیل اسراف ها و کم فروشی هایی صورت میگیرد و ما امیدواریم اینگونه مسائل رفع شود.

همچنین در این دیدار قائم مقام و عضو هیات مدیره شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران تاکید کرد: باید از ظرفیت ایجاد شده در بخش کریدور ریلی گلستان استفاده شود و همچنین شرایط کریدور دریایی این استان تسریع گردد چرا که یقینا گلستان ظرفیت های بالایی دارد که باید از آن در نگاه کلان استفاده شود.

مهندس ریاحی در این دیدار از رتبه نخست گلستان در تعداد جایگاه های سوخت cng، در کشور خبر داد و افزود: یکی از مشکلات اساسی ما در کشور با شهرداری هاست اما خوشبختانه در گلستان به دلیل درایت مناسب، تعامل خوبی با این مجموعه برقرار است.

لازم به ذکر است در این دیدار مهندس کاظم پور، مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ،مهندس امیر بنی کریمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان گلستان و همچنین معاون عمرانی استانداری گلستان نیز حضور داشتند.

 

گلستان پتانسیل های لازم برای فعالیت در حوزه نفت و گاز را دارد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1468
  • کد خبر : 4998