عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیران در حوزه عمرانی اعتبارات ملی را پیگیری کنند

استاندار گلستان در جلسه شورای اداری استان؛

مدیران در حوزه عمرانی اعتبارات ملی را پیگیری کنند

مدیران در حوزه عمرانی اعتبارات ملی را پیگیری کنند

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه مدیران در حوزه عمرانی به اعتبارات ملی بیشتر از استانی توجه داشته باشند، اظهار کرد: گلستان در رونق تولید تاکنون رتبه دوم کشور را کسب کرده که نسبت به مشابه سال قبل که رتبه چهارم داشت دو پله صعود کرده است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان،دکتر سید مناف هاشمی قبل از ظهر امروز 22 آذر در جلسه شورای اداری استان که با حضورآیت ا... نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و مهندس غراوی دبیر مجمع نمایندگان استان برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات آقایان طهماسبی و پاسوار معاونین سابق استانداری ،تصریح کرد: مسئولین باید همیشه و در همه حال در کنار مردم بوده و مشکلات آنها را از نزدیک لمس کنند.
وی بزرگترین سرمایه انسان را اخلاق دانست و افزود: محبوب‌ترین انسا‌ن‌ها نزد خداوند و پیامبرش کسانی هستند که از اخلاق نیکو برخوردار باشند و اخلاق پایه اساسی زندگی‌شان باشد.
استاندار گلستان افزود: استان گلستان استان اقوام است و تاریخی ۷ هزار ساله دارد و تلاش کرده ایم از حضور اقوام مختلف به عنوان فرصتی در مسیر توسعه استفاده کنیم.
دکتر هاشمی امسال وضعیت تعهد اشتغال دولت برای استان را 20 هزار اشتغال دانست و یاد آور شد: تاکنون 18 هزار و 957 بیمه شده در حوزه اشتغال بوجود آمده که در مقایسه با تعهد دولت 90 درصد پیشرفت داشتیم.
وی با اشاره به اینکه اولویت اول استان امنیت و وحدت است خاطر نشان کرد: اگر امنیت و وحدت نداشته باشیم در سایر حوزه ها از جمله اقتصادی پیشرفتی نخواهیم داشت.
استاندار گلستان با بیان اینکه برای پروژه لایروبی خزینی و چاپاقلی امسال ردیف ملی دریافت شده است اظهار کرد: امسال پروژه آشوراده با دریافت 12 مجوز با تلاش های 15 ماهه آغاز بکار کرد.
همچنین در این جلسه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان با اشاره به اینکه باید قدر زمان را دانست و نگذاریم این زمان از دست برود افزود: باید تمام توان و استعداد خود را در راستای پیشرفت کشور بکار بگیریم.
آیت ا.. نورمفیدی در بخش دیگری از سخنان خود نورمفیدی خطاب به مسئولین تصریح کرد: شما وظیفه دارید زمانی که مردم مراجعه می‌کنند حتی اگر نمی‌توانید مشکل مردم را برطرف کنید با زبان و اخلاق و برخورد خوب آنها راضی برگردانید.
لازم به ذکر است دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان با بیان اینکه مبلغ ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از سوی کمیسیون تلفیق بودجه برای هر کدام از نمایندگان مجلس در نظر گرفته شده که هنوز تخصیص نیافته است، اظهار کرد: تلاش داریم اعتبارات استان در سال آینده بیشتر شود تا خدمات دولت را به بهترین نحو پیش ببریم.
شهرام کوسه غراوی در پایان با اشاره به اینکه فرهنگ تقدیر و تشکر از مدیران را سرلوحه خود قرار دهیم، گفت: در کشور مدیریت ، تخصص و اعتبار باید در اولویت باشد.
در پایان از خدمات علی اصغر طهماسبی و محمد حسن پاسوار معاونین سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان تقدیر شد.

مدیران در حوزه عمرانی اعتبارات ملی را پیگیری کنند

                                                  

مدیران در حوزه عمرانی اعتبارات ملی را پیگیری کنند

 

 


تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .