عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اهمیت و توجه به سرمایه گذاران مهم و ضروری است

استاندارگلستان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان؛

اهمیت و توجه به سرمایه گذاران مهم و ضروری است

 

اهمیت و توجه به سرمایه گذاران مهم و ضروری است

استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت توجه به سرمایه گذاران اظهار کرد: سرمایه گذاران در استان باید حداکثر ظرف مدت یکماه، استعلامات لازم را دریافت و فعالیت خود را شروع کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی صبح امروز 29 آذر ماه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور دکتر قره خانی نماینده علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، تصریح کرد: تلاش‌ها و پیگیری‌های مدیران در جذب ردیف‌های ملی برای پروژه‌ها یکی از مهم‌ترین آیتم‌ها برای ارزیابی مدیران است.
وی با تاکید بر اهمیت پیگیری اعتبارت از دستگاه های بالادستی، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی باید از اعتبارات ملی مطالبه گری داشته باشند و این پیگیری و نتایج حاصل از آن در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه برجسته شود.
استاندار گلستان با اشاره به شش مصوبه سفر رییس جمهور به گلستان یاد آور شد: امسال، چند مورد از شش وعده‌ رئیس جمهور به مردم پیشرفت خوبی داشته که با تلاش‌هایی که انجام می شود این وعده‌ها شرایط خوبی پیدا کند.
دکتر هاشمی با انتقاد از برخی مدیران که پیگیری چندانی در جذب ردیف‌های ملی نداشتند، تصریح کرد: باید مدیران دستگاههای اجرایی این مسئله را جدی گرفته و جهت جذب آن تلاش نمایند.
وی بابیان اینکه همه مدیران باید تلاش کنند تا بودجه‌ استان افزایش یابد، گفت: در هشت ماهه اول سال 54.4 درصد از درآمدهای عمومی استان جذب شده است.
دکتر هاشمی با بیان اینکه در چهار ماه اخیر سه مصوبه در هیئت دولت درباره راه آهن به تصویب رسید، بیان کرد: اتصال خط عریض ترکمنستان به بندر خشک، مصوبه 15 درصدی برای برقی کردن راه آهن گرگان- گرمسار- تهران و راه آهن گرگان به مشهد از جمله این موارد بود.
استاندار گلستان با اشاره به اینکه در 22 نقطه حادثه خیز جاده های استان دوربرگردان های ایمنی ایجاد می شود، افزود: جهت انجام این پروژه ها تا کنون مبلغ ده میلیارد تومان به استان ابلاغ شده است.
استاندار گلستان مهمترین دغدغه امروز خود در استان را موضوع پتروشیمی دانست و تصریح کرد: نشست های خوبی با شرکت پارسیان از شاخه های وزارت نفت برگزار شده که تا چند روز آینده کارشناسان شرکت جهت بازید به گلستان سفر خواهند کرد تا در این زمینه اقدامات خوبی صورت گیرد.
دکتر هاشمی با بیان اینکه که استان تقریبا400 مگاوات کسری برق دارد اظهار کرد: تلاش داریم با همکاری نمایندگان استان و جذب سرمایه گذاران این حوزه، کسری برق جبران شود.
وی با اشاره به اینکه در حوزه ردیفهای ملی تلاش های خوبی در استان جهت جذب منابع صورت گرفته است، افزود:در حوزه راهداری این مبلغ از 30 میلیارد تومان به 70 میلیاردتومان و حوزه نوسازی مدارس از 47 میلیارد به 100 میلیارد تومان افزایش داشته است.
لازم به ذکر است در این جلسه مدیران اجرایی دستگاه های اجرایی استان به ارائه نقطه نظرات خود پیرامون مسائل مطرح شده پرداختند.

اهمیت و توجه به سرمایه گذاران مهم و ضروری است

 

اهمیت و توجه به سرمایه گذاران مهم و ضروری است

 



تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .