عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تکلیف نقاط مرزی استان با استانهای همجوار باید دقیقا مشخص شود

استاندار گلستان در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی:

تکلیف نقاط مرزی استان با استانهای همجوار باید دقیقا مشخص شود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

تکلیف نقاط مرزی استان با استانهای همجوار باید دقیقا مشخص شود

استاندار گلستان بر تعیین تکلیف و مشخص شدن نقاط مرزی استان با استانهای همجوار به صورت دقیق تاکید و اظهار کرد: یکی از دلایل اصلی توسعه نیافتگی بسیاری از قسمتهای استان خصوصا جزیره آشوراده، مشکلات مدیریتی در این بخشها است. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی صبح امروز چهارشنبه 10 بهمن در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفت: مبلغ پروژه های افتتاح شده و مصوب در سفر رییس جمهوری و همچنین پروژه های دهه فجر استان از مرز 5 هزار میلیارد تومان گذشته و این نشان می دهد علیرغم فشارها و تحریم ها، استان در ریل توسعه قرار گرفته است. 
وی با اشاره به دستاوردهای سفر ریاست جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه اعتبارات این سفر با تخصیصی صددرصدی پیش بینی شده است اما باید با پیگیری و تلاش مضاعف به جذب حداکثری آن کمک کنیم. 
استاندار گلستان گفت: سعی کردیم در این سفرعدالت را در توزیع پروژه ها و اعتبارات  بین همه شهرستانها رعایت کرده و بین 70 تا 120 میلیارد تومان بودجه برای آنها در نظر گرفته شد. 
هاشمی افزود: 38 تفاهم نامه به مبلغ 20 هزار میلیارد تومان نیز در این سفر منعقد شد که باید تمام سعی و تلاش ما بر این باشد که بتوانیم بخش عمده ای از این تفاهم نامه ها را به قراداد تبدیل کنیم که موجب رشد و تحول عظیمی در استان خواهد شد. 
وی به تصویب مبلغ 70 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه طبیعت گردی در جزیره آشوراده اشاره و اظهار امیدواری کرد: تلاش داریم اعتبارات لازم برای احیاء خلیج گرگان را نیز اخذ کنیم. 
استاندار گلستان اعلام کرد: بر اساس آخرین پیگیری ها، لایروبی کانال چپاقلی در راستای نجات خلیج گرگان انجام خواهد شد. 
هاشمی همچنین از خرید 10 قایق تندرو برای دسترسی به جزیره آشوراده خبر داد و گفت: در صورت تکمیل راه دسترسی و انتقال ماشین آلات سنگین به جزیره، می تواند امکانات آتش نشانی و ... را نیز در این محل مستقر کرد که به حفاظت از جزیره در مواقع بروز حوادث کمک می کند. 
استاندار گلستان در پایان از همه مدیران خواست تا در جشن چهل سالگی انقلاب، با ارائه گزارش عملکرد و دستاوردهای چهل ساله، نشاط و امید در جامعه ایجاد کنند. 

تکلیف نقاط مرزی استان با استانهای همجوار باید دقیقا مشخص شود

 

تکلیف نقاط مرزی استان با استانهای همجوار باید دقیقا مشخص شود

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 510
  • کد خبر : 56680