عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » باید با افزایش تولید داخل و کاهش واردات قیمت ها را کنترل کنیم

استاندار گلستان در یازدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان:

باید با افزایش تولید داخل و کاهش واردات قیمت ها را کنترل کنیم

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

باید با افزایش تولید داخل و کاهش واردات قیمت ها را کنترل کنیم

استاندار گلستان با بیان اینکه ما در بسیاری از محصولات تولید کننده و تامین کننده هستیم، اظهار کرد: باید با افزایش تولید داخل و کاهش واردات، قیمت ها را کنترل کنیم و جلوی افزایش آن را بگیریم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی عصر امروز دوشنبه 13 اسفند در یازدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان خاطرنشان کرد: وقتی ما تولید کننده رب گوجه فرنگی هستیم و قیمت آن 14 هزار و 200 تومان تعیین شده است، عرضه این محصول با برندی دیگر از سایر نقاط با قیمت بالاتر هیچ توجیهی ندارد. 
وی با بیان اینکه از 25 قلم کالای اساسی، قیمت 19 قلم کالا در استان گلستان از متوسط کشوری پایین تر است، اظهار کرد: قیمت ها در 6 قلم کالا، مقدار کمی بالاتر از متوسط کشوری است که تلاش می کنیم تا آن را کاهش دهیم. 
استاندار گلستان با اشاره به تدابیر اتخاذ شده برای مدیریت عرضه گوشت قرمز منجمد، گرم و مرغ، تصریح کرد: در حوزه مرغ طی چند هفته اخیر مشکلاتی وجود داشت که با تشکیل تیم نظارتی، توانستیم این مشکل را مدیریت کنیم و در حال حاضر بر اساس مدارک موجود بازار از مرغ اشباع شده و در اکثر فروشگاه ها تا غروب مرغ با قیمت 11500 تومان موجود است. 
وی افزود: در حوزه گوشت منجمد، بر اساس سهمیه به استانها اختصاص داده می شود که در تلاش هستیم به منظور بهره مندی تعداد بیشتری از مردم استان، این سهمیه را افزایش دهیم. 
هاشمی با بیان اینکه به همه کسانی که تمایل به ورود دام زنده از سایر کشورها به داخل را دارند تسهیلات و امکانات لازم خواهیم داد گفت: حدود 400 رأس دام روز گذشته از طریق استان وارد شد و این روند در صورت تمایل متقاضیان و سرمایه گذاران ادامه خواهد داشت. 
استاندار گلستان از مدیران استانی خواست تا حضور میدانی در بازار داشته باشند تا بتوانند مشکلات را شناسایی و برای آنها چاره جویی کنند و از مردم نیز خواست با توجه به شرایط جنگ اقتصادی، مدیریت مصرف داشته و ولع خرید خود را کنترل کنند. 
وی گفت: همه وزرای اقتصادی دولت با تمام توان در حال تلاش برای حل مشکلات در این شرایط سخت هستند و از تجار و بازرگانان داخلی انتظار می رود تا در این مسیر همکاری داشته باشند. 
استاندار گلستان در پایان گفت: بدون شک با همکاری و همراهی دولت و مردم از این شرایط سخت و دشوار به خوبی عبور خواهیم کرد. 
گفتنی است در ابتدای این جلسه، نیروی انتظامی و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه مربوطه ارائه کردند. 

باید با افزایش تولید داخل و کاهش واردات قیمت ها را کنترل کنیم

 

باید با افزایش تولید داخل و کاهش واردات قیمت ها را کنترل کنیم

 

باید با افزایش تولید داخل و کاهش واردات قیمت ها را کنترل کنیم

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 570
  • کد خبر : 58329