عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روستاهای پرجمعیت صاحب سالن ورزشی می شوند

معاون توسعه روستایی رئیس جمهوری در مراسم کلنگ زنی سالن ورزشی روستای گدم آباد؛

روستاهای پرجمعیت صاحب سالن ورزشی می شوند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

روستاهای پرجمعیت صاحب سالن ورزشی می شوند

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری با اشاره به برنامه های دولت برای مناطق کمتر توسعه یافته، اظهار کرد: این معاونت تلاش دارد با همکاری وزارت خانه های کشور و ورزش و جوانان برنامه احداث سالن ورزشی در روستاهای پر جمعیت کشور را با جدیت دنبال نماید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر محمد امید صبح امروز پنج شنبه 2 خرداد در حاشیه مراسم کلنگ زنی عملیات اجرایی سالن ورزشی روستای 'گدم آباد' گنبدکاووس که با حضور مهندس جمالی نژاد رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ، غراوی سرپرست استانداری گلستان ، طیار نماینده مردم گنبد در مجلس، نصیبی مدیرکل امور روستایی و شوراها و کریمی فرماندار این شهرستان، تصریح کرد: احداث سالن های ورزشی در روستاهای پرجمعیت از امسال آغاز شده و ظرف یک یا دو هفته آینده سهم اعتباری هر بخش مشخص می شود.
وی افزود: امسال تلاش می شود تا هر یک از بخش ها یعنی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و دو وزارتخانه کشور و ورزش و جوانان، اعتبارات خوبی برای احداث سالن ورزشی در روستاهای پرجمیعت اختصاص دهند.
محمد امید اضافه کرد: درحال حاضر در تمامی روستاهای بالای 20 خانوار کشور در حد معمول یک فضای ورزشی وجود دارد اما کافی نیست و باید تلاش شود فضاهای ورزشی در روستاها توسعه یابد.
وی تصریح کرد: برای احداث سالن ورزشی روستای گدم آباد معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور مبلغ 400 میلیون تومان تخصیص داده و برای تکمیل این پروژه که 2 میلیارد تومان دیگر نیز اعتبار نیاز دارد، مجددا اعتباراتی را تخصیص می دهد.
همچنین در این مراسم میرمحمد غراوی سرپرست استانداری گلستان گفت: برای تامین اعتبار مورد نیاز احداث سالن ورزشی روستای گدم آباد گنبدکاووس از اعتبارات ملی و استانی تلاش می شود تا در کوتاهترین زمان به بهره برداری برسد.
لازم به ذکر است در این مراسم قرجه طیار نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با اشاره به محرومیت بالا در مناطق روستایی دو بخش داشلی برون و مرکزی این شهرستان، برلزوم توجه ویژه به رفع محرومیت ها تاکید کرد.
وی گفت: گنبدکاووس 200 روستا دارد که ساکنین آنها 50 درصد جمعیت شهرستان را تشکیل می دهند، و از 140 روستای بخش مرکزی فقط در چهار روستا ی سالن ورزشی وجود دارد و بخش مرزی داشلی برون گنبدکاووس نیز از کمبود آب شرب رنج می برد.
طیار اضافه کرد: توجه به گنبدکاووس و رفع محرومیت های آن بویژه در مناطق روستایی مطالبه مردم این شهرستان از مسئولان نظام و دولت بویژه معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور است.

 

 

روستاهای پرجمعیت صاحب سالن ورزشی می شوند

 

روستاهای پرجمعیت صاحب سالن ورزشی می شوند

 

روستاهای پرجمعیت صاحب سالن ورزشی می شوند

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .