عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » صدور پروانه ساختمان در آق قلا به روز شده است/احداث 11 مدرسه تا مهر پایان می یابد

استاندار گلستان در گفتگوی زنده با برنامه تیتر امشب شبکه سراسری خبر؛

صدور پروانه ساختمان در آق قلا به روز شده است/احداث 11 مدرسه تا مهر پایان می یابد

صدور پروانه ساختمان در آق قلا به روز شده است/احداث 11 مدرسه تا مهر پایان می یابد 

استاندار گلستان با اشاره به همکاری نظام مهندسی و شهرداری ها جهت صدور پروانه ساختمانی اظهار کرد: صدور پروانه ساختمانی در آق قلا به روز شده و در گمیشان نیز طی چند روز آتی بروز خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس شامگاه سه شنبه 25 تیر در گفتگوی زنده با برنامه تیتر امشب شبکه سراسری خبر که با حضور دکتر تابش رئیس بنیاد مسکن کشور برگزار شد، تصریح کرد: پرونده 15 هزار واحد مسکونی تعمیری و احداثی به بانک ها معرفی شده اند که از این تعداد برای 7 هزار پرونده عقد قرارداد صورت گرفته است.

 وی افزود: عملیات آوربرداری برای 1533 واحد، پی کنی برای 2600 واحد، فنداسیون برای 1100 واحد انجام شده و همچنین تعمیرات 3 هزار واحد مسکونی به پایان رسیده است.

 وی خاطر نشان کرد: برای خانه هایی که در حریم رودخانه ها بوده اند و به آنها اجازه ساخت داده نشده از محل زمین های دولتی، زمین ارائه می شود و یا اگر مکانی را مد نظر داشته باشیم که مشکلی نداشته باشد برای آنها پروانه ساخت صادر خواهد شد.

 استاندار گلستان یادآور شد: چنانچه مالکین واحدهای تعمیری درخواست احداث داشته باشند، استقبال خواهیم کرد چرا که برای ما استحکام بنا از اهمیت بالایی برخوردار است.

 دکتر حق شناس با اشاره به 22 واحد آموزشی که در سیل آسیب دیده اند و نیازمند بازسازی هستند، گفت: عملیات احداث 11 واحد 3 کلاسه با حضور وزیر آموزش و پرورش آغاز شده و تا مهر ماه به بهره برداری می رسد .

 وی ادامه داد: همچنین 11 مدرسه 6 کلاسه نیز با همکاری دولت و خیرین در حال ساخت هستند که البته مهر ماه به بهره برداری نخواهند رسید اما تدابیر لازم برای امکان تحصیل دانش آموزان اندیشیده شده است.

 استاندار گلستان با اشاره به خسارات وارده به زیر ساخت های استان، گفت: خسارت وارده به زیر ساخت ها 1800میلیارد تومان برآورد شد، که 393 میلیارد تومان از سوی دولت به استان ارائه شد که تا کنون 250 میلیارد تومان آن تخصیص یافته و بیشتر صرف لایروبی رودخانه ها و مرمت بخش های برش خورده جاده ها خواهد شد.


 

صدور پروانه ساختمان در آق قلا به روز شده است/احداث 11 مدرسه تا مهر پایان می یابد


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .