عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشخیص اولویت های بخش کشاورزی در استان موضوع مهمی است

استاندار گلستان در نشست با مدیران زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی:

تشخیص اولویت های بخش کشاورزی در استان موضوع مهمی است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

تشخیص اولویت های بخش کشاورزی در استان موضوع مهمی است

به منظور گزارش فعالیت ها و عملکرد بخش کشاورزی و همچنین ارائه برنامه های سال ۹۸ خانواده بزرگ جهادکشاورزی، مدیران این مجموعه عصر روز چهارشنبه ۹ مرداد با استاندار گلستان دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس در این دیدار با تقدیر از زحمات تمامی مدیران و کارکنان بخش کشاورزی بویژه کشاورزان استان افزود: تشخیص اولویت های بخش کشاورزی در استان موضوع مهمی است و علاوه بر اینکه اکثر موارد این بخش مهم است، مواردی مانند تولید محصولات استراتژیک مثل گندم، پرورش میگو، صنایع تبدیلی بخش کشاورزی، آبیاری نوین و زهکشی می تواند اولویت کاری مهم این روزهای بخش کشاورزی استان گلستان باشد.
 استاندار گلستان به جایگاه ویژه این بخش و تامین امنیت غذایی توسط بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: با توجه به کسب رتبه های بالای بسیاری از تولیدات محصولات کشاورزی در سطح کشور باید به دنبال خودکفایی این محصولات هم باشیم.
همچنین در این جلسه دکتر مختار مهاجر رییس سازمان جهادکشاورزی استان در گزارشی از عملکرد خانواده جهاد کشاورزی و برنامه های آن در سال ۹۸ به تولیدات بیش از ۵ میلیون تنی محصولات کشاورزی استان با ارزشی بالغ بر ۱۸ هزارمیلیارد تومان در سال ۹۷ اشاره کرد.
دکتر مهاجر تصریح کرد: ۳۷درصد درآمد استان، ۳۵درصد اشتغال استان و ۸۵درصد نیازهای غذایی توسط بخش کشاورزی استان تامین می شود.
 بر اساس این گزارش در این نشست تعدادی از مدیران کل بخش کشاورزی استان گزارشی از برنامه های خود ارائه کردند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 489
  • کد خبر : 63936