عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تاکنون برای ساخت 6486 واحد مسکونی سیلزده در بانک ها انعقاد قرارداد شده است

استاندار گلستان در گفتگو با برنامه پیگیری شبکه سراسری خبر؛

تاکنون برای ساخت 6486 واحد مسکونی سیلزده در بانک ها انعقاد قرارداد شده است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه تقریبا کار تعمیر واحد های مسکونی سیلزده به پایان رسیده است، اظهار کرد: دغدغه فعلی ساخت 7400 واحد مسکونی است که تا کنون برای ساخت 6486 واحد مسکونی سیلزده در بانک ها انعقاد قرارداد صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس شامگاه سه شنبه 26 شهریور در گفتگوی زنده با برنامه پیگیری شبکه سراسری خبر در خصوص آخرین وضعیت مناطق سیلزده استان، ضمن تقدیر از تلاش تمامی دستگاه های اجرایی ، نیروهای نظامی، سپاه و بسیج در جریان خدمت رسانی به مردم سیلزده ، تصریح کرد: واحد هایی که تا کنون با آنان عقد قرارداد برای ساخت صورت نگرفته یا دچار مشکلات حصر وراثت هستند یا در حاشیه رودخانه ها بوده اند و یا مشکلاتی را با میراث فرهنگی دارند که تلاش داریم هرچه زودتر این مسائل نیز رفع شود.

وی افزود: از بین واحد های عقد قرارداد شده تا کنون پی کنی 5057 واحد، فنداسیون 3663 واحد، اسکلت 2146 واحد ، سقف 751 واحد و دیوار چینی 472 واحد انجام شده و تلاش داریم قبل از آغاز فصل سرما بخش عمده از این منازل مسکونی تحویل داده شوند.

استاندار گلستان با بیان اینکه 30 خانواده هنوز در چادر ساکن هستند، گفت: این افراد در اولویت قرار دارند و تلاش داریم تا پایان مهر منازل آنان را آماده کرده و تحویل دهیم.

دکتر حق شناس با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید، یادآور شد: 326 مدرسه استان در جریان سیل آسیب دیده بود که 280 مدرسه نیازمند بهسازی بود که خوشبختانه کار تعمیرات آن به پایان رسید.

وی ادامه داد: 24 مدرسه استان صددرصد تخریبی بود که از این تعداد 17 مدرسه در حال ساخت است و مناقصه 7 مدرسه نیز برگزار شده است.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: هیچ دانش آموزی اول مهر بدون مدرسه نخواهد بود و تلاش داریم 11 مدرسه در حال ساخت را ظرف ماه های مهر و آبان به بهره برداری برسانیم.

 

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .