عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استاندار گلستان همراه با وزیر جهاد کشاورزی وارد شهر نورسلطان پایتخت جمهوری قزاقستان شد


استاندار گلستان همراه با وزیر جهاد کشاورزی وارد شهر نورسلطان پایتخت جمهوری قزاقستان شد

استاندار گلستان همراه با وزیر جهاد کشاورزی وارد شهر نورسلطان پایتخت جمهوری قزاقستان شد

 

دکتر حق شناس استاندار گلستان به همراه مهندس محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در کنار یک هیات بلند پایه اقتصادی به منظور برگزاری شانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های، اقتصادی، تجاری و علمی و فنی ایران و قزاقستان بامداد امروز پنج شنبه وارد شهر نورسلطان پایتخت جمهوری قزاقستان شد و در فرودگاه مورد استقبال خانم گل میرا ایسایوا معاون وزیر کشاورزی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: با توجه به پیوستن ایران به کشور‌های حوزه اقتصادی اوراسیا و همکاری ایران با این کشور‌ها، در سفر آتی رئیس جمهور به کشور ارمنستان این همکاری‌ها عملیاتی می‌شود.

وزیر جهاد کشاورزی با برشمردن همکاری ایران و قزاقستان در حوزه‌های حمل و نقل، کشاورزی، نفت و معدن به بررسی راه‌های توسعه این همکاری‌ها در سفر اخیر خود اشاره کرد.

کشت فراسرزمینی که شرکت‌های ایرانی در قزاقستان فعالیت گسترده‌ای دارند و همکاری اجرایی و فنی و ارزیابی در ظرفیت کشور‌های حوزه اقتصاد اوراسیا از دیگر موضوعاتی است که وزیر جهاد کشاورزی قرار است به آن بپردازد.

دیدار وزیر جهاد کشاورزی با همتای قزاقستانی و نخست وزیر این کشور از دیگر برنامه‌های محمود حجتی در سفر دو روزه خود به قزاقستان است.

لازم به ذکر است علاوه بر استاندار گلستان، نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی، معاونین وزارت جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل امور بین الملل و سازمان های تخصصی و بیش از ۵۰ تن از مقامات اقتصادی، بانکی و تجاری از دستگاه های مختلف ازجمله وزارتخانه های جهاد کشاورزی، صنعت معدن و تجارت، راه و شهرسازی، بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، امور اقتصادی و دارایی، وزارت امور خارجه، تعاون،کار و رفاه اجتماعی، نیرو، گمرک جمهوری اسلامی ایران، بانک مرکزی و چند بانک عامل، سازمان ملی استاندارد ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اتاق بازرگانی و تعدادی از مدیران عامل اتحادیه ها و نمایندگان شرکت های تولیدی، صادراتی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی را همراهی می کنند.



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .