عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تا کنون ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان سیلزده پرداخت شده است

استاندار گلستان در گفتگو با برنامه پیگیری شبکه سراسری خبر:

تا کنون ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان سیلزده پرداخت شده است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.
 

تا کنون ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان سیلزده پرداخت شده است

استاندار گلستان با اشاره به اینکه ۲۵۲ میلیارد تومان پرونده کشاورزی جهت دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شده اند اظهار کرد: تا کنون ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده و تلاش داریم روند پرداخت تسهیلات با همکاری بانک ها تسریع شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان, دکتر هادی حق شناس شامگاه سه شنبه ۱۲ آذر در گفتگو با برنامه پیگیری شبکه سراسری خبر تصریح کرد: مرحله اول پرداخت بلاعوض خسارات کشاورزان سیلزده به اتمام رسید و تاکنون مبلغ ۱۰۰ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان کمک بلا عوض به کشاورزان پرداخت شده و آمادگی آغاز مرحله دوم پرداخت این خسارات را داریم.
وی افزود: از ۳۵۰۰ کیلومتر جاده بین مزارع استان تاکنون با استفاده از منابع استان عملیات مرمت ۱۵۰۰ کیلومتر به پایان رسیده و تلاش داریم ۱۱۰ میلیارد تومان مصوبه اخیر هیات دولت برای این بخش عملیات اجرایی ۲ هزار کیلومتر دیگر نیز انجام شود.
استاندار گلستان با اشاره به بریدگی های صورت گرفته در جاده های استان , گفت: در زمان وقوع سیل ۹۷ نقطه از جاده ها جهت عبور آب بریده شد که ۹۵ نقطه تاکنون مرمت شده و ۲ نقطه باقی مانده با همکاری آب منطقه ای در حال اجراست.
لازم به ذکر است برنامه پیگیری شبکه سراسری خبر هر سه شنبه با موضوع بررسی مشکلات مناطق سیلزده برگزار می شود که در این برنامه مسئله پرداخت های بخش کشاورزی و مرمت راه ها مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

تا کنون ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان سیلزده پرداخت شده است

 


 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .