عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اطلاعیه مراسم بزرگداشت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مصلی وحدت گرگان


اطلاعیه مراسم بزرگداشت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مصلی وحدت گرگان

اطلاعیه مراسم بزرگداشت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مصلی وحدت گرگان

 از سوی حضرت آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان، دکتر حق شناس استاندار و سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه نینوا گلستان، مراسم بزرگداشت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی روز یکشنبه 15 دی ماه از ساعت 10 الی 12 در مصلی وحدت گرگان برگزار می شود.

 
متن اطلاعیه پاسداشت سرداران بزرگ سپاه اسلام بدین شرح است:
 
بسم رب الشهدا و الصدقین
 
شهادت سردار سرافراز اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی رضوان الله تعالی علیه و برادر مجاهد شهید ابوالمهدی المهندس (رض) و همراهان آن بزرگواران که عمر شریف خود را در راه عزت و اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار و صهیونیسم وجنایتکاران داعش صرف نموده و سرانجام به آرزوی دیرینه خود و ملاقات با اولیای اسلام و امام شهیدان و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی نائل شدند را به حضرت بقیه الله الاعظم (عج)و نایب بر حقش مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و ملت بزرگ ایران و همه مجاهدان راه حق و آزادی و جبهه بزرگ مقاومت و خاندان بزرگوار آن عزیزان تبریک و تسلیت عرض می نماییم.
بدون تردید راه و پرچم عزت و افتخار بر دوش جوانان غیرتمند اسلام تا قیام ولیعصر (عج) تداوم خواهد یافت و چراغ روشنائی بخش مقاومت خاموش نخواهد شد و آمریکا و عمال آنها باید منتظر پاسخ سخت این اقدام تروریستی و تجاوزکارانه باشند. انشاء ا... به فضله و کرمه
در پاسداشت این راست قامتان روز یکشنبه 98/10/15 از ساعت 10 الی 12 در مصلی وحدت گرگان مراسم بزرگداشتی از سوی حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان، دکتر هادی حق شناس، استاندار و سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان برگزار و یاد آن سرداران بزرگ سپاه اسلام را گرامی خواهیم داشت.
از عموم مردم ولایتمدار شیعه و سنی استان گلستان دعوت می‌شود در مراسم بزرگداشت این شهدای همیشه جاوید حضور به هم رسانده و ضمن تجلیل از مجاهدت‌های خستگی ناپذیر سردار سرافراز و شجاع سپاه اسلام و انقلاب، فرمانده بی‌نظیر و محبوب دلها، سردار حاج قاسم سلیمانی؛ انزجار خویش را از این اقدام پلید و استکباری آمریکای خونخوار اعلام نموده و خشم مقدس و انقلابی خویش را به نمایش بگذارند.
 
نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان
استانداری گلستان
سپاه نینوای استان گلستان

تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 3100
  • کد خبر : 69280