عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » صداو سیما مهمترین عرصه مدل سازی در جامعه است

استاندار گلستان:

صداو سیما مهمترین عرصه مدل سازی در جامعه است

صداو سیما مهمترین عرصه مدل سازی در جامعه است

 استاندار گلستان در مراسم تقدیر از برگزیدگان صدا و سیمای گلستان اظهار کرد: صدا و سیما مهمترین عرصه مدل سازی در جامعه است چراکه این نهاد یکی از عرصه های رخ نمایی از پرنیان جهان هستی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو با اشاره به جایگاه بسیار حساس صدا و سیما، تصریح کرد: شما مرزبانان عرصه های نختلف خصوصا عرصه عقیده، اقتصاد و فرهنگ هستید.

وی با بیان اهمیت مدل سازی صدا و سیما در سطح استان گلستان، گفت: مجموعه صدا و سیما اگر در افقی مشخص حرکت کند، یقینا می تواند موثر و پویا باشد و در راستای اهداف اجتماعی نقش ایفا کند.

وی با تاکید بر اینکه جامعه به مدل هایی شادی نیاز دارد، خاطر نشان کرد: می توان با بهره گیری از مدل های محلی و استانی در مقوله شادی ورود پیدا کرد و صدا و سیما در این راستا مسولیت خطیری بر عهده دارد.

وی دانش بومی روستایی را یکی از ظرفیت های استان دانست و افزود: باید برنامه سازان استفاده از ظرفیت های دانش بومی را در مسیر تولیدات خود مد نظر قرار دهند چرا که دانش بومی علاوه بر تاثیرات روستایی در حوزه شهرها نیز موثر است.

استاندار گلستان با بیان نزدیکی زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال آینده، گفت: رسانه ملی جزء حقوق عمومی بشمار می رود و نباید در فعالیت های خطوط جناحی و خطی آلوده شود و احیانا در راستای اهداف گروه یا جناحی عمل کند.

دکتر صاقلو فعالیت صدا و سیما را در پوشش اخبار سفر ریاست محترم جمهوری ستود و افزود: خوشبختانه با توجه به فعالیت های دولت یازدهم در استان، امروز بسترهای توسعه استان آماده شده است و ما به شدت از مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری دفاع و با تمام قدرت رو به جلو حرکت می کنیم.

همچنین در این مراسم مدیر کل سازمان صدا و سیمای مرکز گلستان گفت: در طول یک سال گذشته تلاش کردیم اندیشه ای جز کار را به ذهن راه ندهیم و به شدت از حاشیه ها بپرهیزیم چرا که معتقدیم رسانه ملی می تواند یکی از ارکان توسعه استان باشد.

 

بهرام عبدالحسینی با اشاره به برگزیدگان تولیدات صدا و سیمای استانها اظهار کرد: رسانه کاری تیمی است و هرگز یک فرد به تنهایی نمی تواند در این عرصه موفق باشد.

وی افزود: گلستان در سال 93 در بخش صدا رتبه اول تا سوم را و در بخش سیما رتبه 10 تا 13 را در ارزیابی ها داشته است و همچنین در بخش خبر جزء 5 استان برتر کشور بودیم.

وی همچنین از راه اندازی 4 ایستگاه دیجیتال در سال جاری خبر داد و افزود: در سال 94 تعداد 8 ایستگاه دیگر در راستای خدمت رسانی به مردم شریف راه اندازی خواهد شد.

لازم به ذکر است در انتهای این مراسم از برگزیدگان صدا و سیمای مرکز گلستان با اهدا لوح و جوایزی تقدیر شد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 884
  • کد خبر : 7030