عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارخانه نوآوری منشا تحول در سطح استان خواهد شد

استاندار گلستان در آیبن آغاز عملیات نخستین کارخانه نوآوری استان؛

کارخانه نوآوری منشا تحول در سطح استان خواهد شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.
 

کارخانه نوآوری منشا تحول در سطح استان خواهد شد

استاندار گلستان با اشاره به اهمیت دانش در پیشرفت و توسعه استان اظهار کرد: کارخانه نوآوری منشا تحولات در استان و کشور خواهد شد و همچنین ظرفیت استفاده از نخبگان و ایده پردازان گلستانی را فراهم می آورد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان دکتر هادی حق شناس عصر امروز چهارشنبه ۷ اسفند در آیین آغاز عملیات اجرایی کارخانه نوآوری گرگان با همکاری پارک علم و فناوری استان و شورای اسلامی و شهرداری گرگان تصریح کرد : این کارخانه نوآوری فرصت بی نظیری است که بر اساس وعده رییس جمهور در حال شکل گیری است و تردیدی نیست که ایده های نو و خلاقانه ای که قابلیت اجرا و اشتغال زایی داشته باشد , خروجی آن خواهد بود.
وی افزود: شرکت های دانش بنیان توانسته اند بدون امکانات سخت افزاری و حتی نرم افزاری و تنها با قدرت مغزافزاری به کشور و استان کمک کنند.
استاندار گلستان یادآور شد: امروز شرکت به بان شیمی توانسته است علاوه بر تامین نیاز استان به مواد ضدعفونی کننده , ۳۰ درصد از نیاز کشور را نیز مرتفع سازد.
دکتر حق شناس گفت: شرکتی دیگر توانسته است با تولید روزانه ۴۰ هزار ماسک ۳ لایه نیاز استان را در تهیه ماسک تامین نماید.
وی خاطر نشان کرد: امروز شرکت اسنپ بدون اینکه مالک هیچ یک از خودروها باشد و تنها با از طریق یک نرم افزار توانسته است درآمد و گرش مالی ده ها میلیارد تومانی داشته باشد.
استاندار گلستان تاکید کرد: هر ایده ای که از این کارخانه خارج شود و به تجاری سازی برسد و موجب ایجاد اشتغال در جامعه شود به معنای برد همه کسانی است که در این پروژه دخیل هستند.
لازم به ذکر است در این مراسم ریس پارک علم و فناوری گلستان با بیان اینکه با اعتبار پنج میلیارد تومان ساخت نخستین کارخانه نوآوری گلستان را آغاز خواهیم کرد، گفت: فاز نخست کارخانه نوآوری گرگان تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری خواهد رسید.
دکتر مهدی غفاری ادامه داد: پیش از این در استان گلستان کارخانه نوآوری وجود نداشت و در گرگان برای فضای زیست بوم نوآوری شرکت های دانش بنیان این کارخانه نوآوری در نظر گرفته شده است.
رئیس پارک علم  و فناوری استان گلستان ادامه داد: این کارخانه نوآوری می تواند منجر به تحول بزرگی  در استان گلستان شود و این پروژه با حمایت معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری انجام می شود.
غفاری بیان کرد: در این پروژه و در طراحی های آن فضایی برای استقرار استارتاپ ها، فضایی برای انجام کارهای اشتراکی و شرایط حضور سرمایه گذاران در نظر گرفته شده است.
لازم به ذکر است کارخانه نوآوری گرگان در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ متر مربع و با اعتبار مصوب ۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آغاز می شود.
 

کارخانه نوآوری منشا تحول در سطح استان خواهد شد

 

کارخانه نوآوری منشا تحول در سطح استان خواهد شد

 

کارخانه نوآوری منشا تحول در سطح استان خواهد شد

 

کارخانه نوآوری منشا تحول در سطح استان خواهد شد

 

کارخانه نوآوری منشا تحول در سطح استان خواهد شد

 

 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .