عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت ۱۲ فروردین, روز جمهوری اسلامی ایران


پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت ۱۲ فروردین, روز جمهوری اسلامی ایران

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.
 

استاندار گلستان در پیامی روز ۱۲ فروردین , روز جمهوری اسلامی ایران سالروز پیوند عمیق مردم شریف و فهیم ایران را با نظام مقدس جمهوری اسلامی تبریک گفت و اظهار کرد: جمهوری اسلامی عزت و اقتدار حقیقی را برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آورد و ایران را به قدرتی تاثیر گذار در سطح بین المللی تبدیل کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان متن کامل پیام دکتر حق شناس به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ زمینه ساز شادی و امید در ملت شریف ایران گردید و همه پرسی ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ با همراه قاطع مردم , نظام مقدس جمهوری اسلامی را در ایران تثبیت کرد.
نظامی که در طول ۴۱ سال گذشته علی رغم تمام فراز و فرود ها همچنان بر شعار نه شرقی, نه غربی, جمهوری اسلامی استوار است و با پشتوانه مردم توانسته است به قله های رفیع پیشرفت و توسعه در زمینه های مختلف دست یابد.
در طول عمر نظام جمهوری اسلامی جوانان برومند  همواره در عرصه های گوناگون پرچم مقدس این کشور را به اهتزاز درآورده اند و ایران اسلامی را به کشوری پر افتخار در سطح بین الملل تبدیل کرده اند.
اینجانب روز ۱۲ فروردین, روز جمهوری اسلامی را به مردم شریف و قدرشناس استان گلستان تبریک می گویم و امیدوارم در سایه همت تمامی دلسوزان استان و شهروندان گلستانی بتوانیم هرچه زودتر از بحران مقابله با ویروس کرونا عبور کنیم و در سال جهش تولید زمینه توسعه و پیشرفت نگارستان ایران را فراهم آوریم.

هادی حق شناس

استاندار گلستان
 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .