عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام استاندار گلستان به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت و هفته ی سربازان گمنام امام زمان (عج)


پیام استاندار گلستان به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت و هفته ی سربازان گمنام امام زمان (عج)

 

استاندار گلستان در پیامی میلاد با سعادت منجی عالم بشریت, روز مستضعفان و هفته ی سربازان گمنام امام زمان (عج) را به عموم مردم شریف استان تبریک گفت و اظهار کرد: ماحصل مجاهدت های پنهان سربازان گمنام امنیت, آرامش و حرکت در مسیر رشد و توسعه است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان, متن کامل پیام دکتر هادی حق شناس به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

عدالت , محور رسالت انبیا و اولیا الله بوده و جمهوری اسلامی ایران نیز با شعار دفاع از حقوق مستضعفان و اجرای عدالت حرکت خود را آغاز کرد و بر همین اساس با زعامت امام خمینی (ره)به پیروزی رسید.
نیمه شعبان, سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت و ذخیره الهی برای هدایت انسانها به خیر و نیک بختی در واقع جشنی ملی در جمهوری اسلامی محسوب می شود که مردم آن را به نیکی و احترام گرامی می دارند و در واقع اهداف عالیه انسانی را در سایه ظهور امام عصر (عج) می بینند.
نامگذاری این روز به نام روز مستضعفان و هفته ی سربازان گمنام امام زمان (عج) نشانگر اهمیت جایگاه این خادمان ملت دارد.
تردیدی نیست که امنیت پایداری که امروز در کشور وجود دارد ماحصل مجاهدت های پنهان سربازان گمنام عرصه امنیت و آرامش است که حرکت در مسیر رشد و توسعه را تسریع می سازد.
نحوه تامین امنیت برای لایه های مختلف جامعه قابل رویت نیست ولی مردم وجود امنیت را در جامعه احساس می کنند.
نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از بزرگترین قربانیان تروریسم در جهان است و امروز به برکت خون همه شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی، ترور و شهدای هسته ای و مدافعان حرم امنیت ملی ما حفظ شده است و آرامشی پایدار در کشور وجود دارد.
اینجانب فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت و هفته سربازان گمنام حضرت ولی عصر (عج) را به عموم مردم شریف استان خصوصا تلاشگران عرصه امنیت تبریک عرض می نمایم و امیدوارم در سایه تلاش های این عزیزان بتوانیم شاهد آرامشی پایدار در کشور و استان باشیم و در سالی که با درآیت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با عنوان "جهش تولید" مزیّن شده موجبات توسعه و پیشرفت گلستان را فراهم آوریم.

هادی حق شناس
استاندار گلستان
 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .