عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام استاندار گلستان به مناسبت هفته کار و کارگر


پیام استاندار گلستان به مناسبت هفته کار و کارگر

 

استاندار گلستان در پیامی فرا رسیدن هفته کار و کارگر را به تمامی مردم شریف استان خصوصا زحمت کشان این عرصه را تبریک گفت و اظهار کرد:هفته کاروکارگر یادآور کوشش و تلاش مردان و زنان سختکوش، بردبار و پیشتازی است که در کارخانه ها، واحدهای تولیدی، کارگاه ها،  معادن، خانه ها و هر جای سرزمین مقدس ایران اسلامی با کار خود به زندگی معنا و حرکت می بخشند و با کمترین بهره گیری، بیشترین خدمت و سودمندی را تقدیم جامعه می کنند.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان متن کامل پیام دکتر هادی حق شناس به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
بدون شک رمز پيشرفت و توسعه پايدار يك كشور در تجلي استعدادها و سرمايه انساني ساعي و كارآمد، قوت و قدرت جسم، شور و نشاط و اميد، انديشه خلاق و نبوغ سرشار است و كارگر به عنوان ارزشمندترین طبقه و سودمندترین گروه در جامعه، نيروي محركه چرخه عظیم اقتصاد و حیات یک‏‎ ‎‏ملت است. چشمه سارِ زلال زندگی با کار جلا و روشنی می یابد و کارگران، پیشگامان این حیاتِ بدیع و نشاط آفرینند.
در حالي كه ايران عزيز با وجود کارشکنی ها و تحریم های ناجوانمردانه و بی سابقه استکبار، به سرعت به سوي قله هاي شكوه، عزت و عظمت گام بر مي دارد، كارگران در سنگر كار و توليد، با صبر و ايثار و استقامت و اعتقادي راسخ و سرشار از عشق به ولايت در اين توفيق و شكوه تاريخي نقشي ارزنده ايفا مي كنند. مجاهدت آنان در دوران انقلاب و رشادت آنها در دوران دفاع مقدس و غیرت و حمیت آنان در گرم نمودن میدان کار و تلاش و تولید ، پیوسته بروز و ظهور خاصی داشته است.
هفته کاروکارگر یادآور کوشش و تلاش مردان و زنان سختکوش، بردبار و پیشتازی است که در کارخانه ها، واحدهای تولیدی، کارگاه ها،  معادن، خانه ها و هر جای سرزمین مقدس ایران اسلامی با کار خود به زندگی معنا و حرکت می بخشند و با کمترین بهره گیری، بیشترین خدمت و سودمندی را تقدیم جامعه می کنند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام کارگر، فرارسیدن هفته کار و کارگر را به تمامی تلاشگران عرصه کار و تولید و گردانندگان چرخ اقتصاد و صنعت تبریک و تهنیت عرض میکنم و توفیق روز افزون، سلامتی و سعادت همه عزیزان را از خداوند منّان مسئلت مینمایم.
 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .