عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رژیم صهیونیستی محصول استکبار جهانی است/ اسرائیل هزاران بار خطرناک تر از ویروس کروناست

استاندار گلستان در مصاحبه سیمای مرکز استان به مناسبت روز جهانی قدس:

رژیم صهیونیستی محصول استکبار جهانی است/ اسرائیل هزاران بار خطرناک تر از ویروس کروناست

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

رژیم صهیونیستی محصول استکبار جهانی است/ اسرائیل هزاران بار خطرناک تر از ویروس کروناست

استاندار گلستان طی مصاحبه ای با سیمای مرکز استان رژیم صهیونیستی را محصول استکبار جهانی دانست و خطر اظهار کرد: خطر اسرائیل هزاران بار بیشتر از شیوع ویروس کرونا برای جهانیان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس در این مصاحبه ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس تصریح کرد: با توجه به این که کشور در سال جاری، درگیر مبارزه با ویروس کرونا است، روز قدس متفاوت از سال های قبل خواهد بود.
وی افزود: اما چیزی که متفاوت نیست این است که یک رژیم غاصب، حدود 70 سال، ظلم های زیادی در حق ساکنان اصلی فلسطین انجام داده و کسی نمی تواند جنایات این رژیم کودک کش را کتمان کند.
استاندار گلستان یادآور شد: مسلما اگر به فرموده امام خمینی (ره)، مسلمانان جهان متحد می شدند و این انسجام در میان امت اسلامی ایجاد می شد، ظلم این رژیم نامشروع غاصب کمتر می شد.
دکتر حق شناس گفت: واقعیت این است که این رژیم، محصول استکبار جهانی است؛ اگر قدرت های غربی از این رژیم اشغالگر حمایت نمی کردند، سال ها پیش از این از بین می رفت و فلسطین به صاحبان اصلی خود باز می گشت.
وی ادامه داد: در روز قدس سال جاری، فرقی نمی کند در مساجد، خیابان ها یا فضای مجازی که با هشتگ کووید 1948 در حال نشر است و هزاران بار خطرناک تر از ویروس کرونا است، این کینه و تنفری که در دل مردم وجود دارد، بروز داده شود؛ امیدواریم ملت های مسلمان با اتحاد، روزی شاهد ریشه کنی این ویروس منحوس باشند.
 
صوت خبر ویژه نابینایان:

تأیید کننده خبر : admin
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .