عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت روز شهرداری و دهیاری


پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت روز شهرداری و دهیاری

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

استاندار گلستان در پیامی روز شهرداری ها و دهیاری ها را به تمام تلاشگران این عرصه تبریک گفت و اظهار کرد: بی تردید با تلاش شهرداران و دهیاران سراسر استان می توانیم شاهد رشد, بالندگی و توسعه همه جانبه گلستان باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان متن کامل پیام دکتر هادی حق‌شناس به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

شهرداری ها و دهیاری ها مهمترین نهاد شکل گیری مدیریت شهری و روستایی محسوب می شوند و نقش تاثیرگذاری در رشد و بالندگی و توسعه سکونتگاه های شهری و روستایی دارند.
بی تردید از ابتدای شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا به امروز نقش شهرداریها و دهیاریها در شکل گیری جامعه مردمسالار مبتنی در آرای مردم بسیار واضح و مبرهن بوده است.
گلستان استانی با ظرفیت ها و توانمندی های بالقوه و بالفعل بسیار است و امروز شهرداری ها و دهیاری ها می توانند با استفاده از  این پتانسیل ها در زمینه صنعتی, کشاورزی و گردشگری موجبات پیشرفت همه جانبه را فراهم آورند.
یکی از موضوعات اساسی که امروز  باید به عنوان سرفصلی مهم در پیشانی اقدامات این نهادهای مردمی مورد توجه قرار گیرد ارتقاء درآمدهای پایدار بر اساس ظرفیت‌های شهری و روستایی است .
۳۴ شهرداری و ۹۰۸ دهیاری استان که بر اساس آرای مستقیم مردم به ۱۸۰ عضو شوراهای شهری و ۳۱۴۱ عضو شوراهای روستا, برگزیده شده اند باید تلاش لازم را جهت ارتقا سرمایه های مادی و معنوی سکونت گاه های شهری و روستایی استان داشته باشند.
اینجانب ضمن تبریک چهاردهم تیرماه به عنوان روز شهرداری و دهیاری به تمامی تلاشگران این عرصه بر این باورم که با همت خادمان مردم در شهرداری ها و دهیاری ها و با بهره گیری از پتانسیل های اقتصادی, کشاورزی و گردشگری,  مشارکت های اجتماعی و همراهی سرمایه گذاران , با توجه نامگذاری سالجاری از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با عنوان جهش تولید و در راستای سیاستهای دولت تدبیر امید می توانیم شاهد شکوفایی این نهادهای مردمی و خدوم در سطح استان باشیم.


هادی حق شناس 
استاندار گلستان

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .