عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اعضای فعال تشکل های گردشگری با استاندار گلستان دیدار کردند


اعضای فعال تشکل های گردشگری با استاندار گلستان دیدار کردند

اعضای  فعال تشکل های گردشگری با استاندار گلستان دیدار کردند

 اعضای تشکل های گردشگری استان گلستان با استاندار دیدار کردند و دغدغه های خود را در رابطه با بافت تاریخی و میراث فرهنگی گلستان بیان کردند.

استاندار گلستان شامگاه شنبه شب در این دیدار گفت: در آغاز کار در استانداری این که محور توسعه استان کدام اولویت باشد یکی از دغدغه های مهم ما بود و تک محوری بودن توسعه استان را نیز نمی پذیریم .

دکتر حسن صادقلو تصریح کرد: کشاورزی، صنعت و گردشگری سه محوری است که باید در توسعه استان مد نظر باشد و باید هر کدام در جایگاه خود به طور مناسب دیده شود.

استاندار گلستان در ادامه با بیان این که مساله گردشگری یک واقعیت انکار ناپذیر در استان است، اظهار کرد: باید استان گلستان را از معبر به مقصد تبدیل کنیم و بافت تاریخی گرگان را که از بافت های قدیمی و تاریخی کشور است ، زنده و پویا و به دور از آسیب نگه داریم .

صادقلو در ادامه تصریح کرد: مدیریت گردشگری خوب در استان با واقعیت ها فاصله دارد و باید بتوانیم اقدامات خوب در زمینه گردشگری در استان را از جای بهتری شروع کنیم .

وی با بیان این که سرمایه های فرهنگی برای یک جامعه بسیار مهم و حیاتی است گفت: ما باید در حفظ و حراست آن بکوشیم چون این سرمایه ها در صورت از بین رفتن غیر قابل بازگشت هستند.


تأیید کننده خبر : دنکوب
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .