عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت روز خبرنگار


پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت روز خبرنگار

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.
 

استاندار گلستان در پیامی ۱۷ مرداد , روز خبرنگار را به  تمامی فعالان عرصه خبر, اطلاع رسانی و رسانه تبریک گفت و از تلاش ها و مجاهدت های آنان در راستای روشنگری , شفاف سازی , رشد و تعالی استان قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان, متن کامل پیام دکتر هادی حق شناس به مناسبت روز خبرنگار به شرح زیر است؛

بسمه تعالی

خبرنگاران چشم بینا, گوش شنوا و زبان گویای جامعه در بیان دغدغه ها, مصائب و مشکلات هستند که می توانند زمینه بهبود شرایط و تغییر را فراهم آورند.
بی تردید ۱۷ مرداد سالروز شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی ظرفیتی منحصر بفرد جهت قدردانی و تقدیر از مردان و زنانی است که مهمترین هدف خود را روشنگری و شفاف سازی در مسیر رشد و تعالی جامعه قرار داده اند.
جوانان توانمند و پیران با تجربه در عرصه خبر همواره ضمن اشاره به مشکلات و ایرادات به بیان راهکارها پرداخته اند و توانسته اند همراهی تاثیرگذار برای بدنه مدیریتی کشور باشند و با انتقادات سازنده موجبات اصلاح امور را فراهم آورند.
در واقع خبرنگاران با امید زائی و اعتماد آفرینی در چالش ها و بحران ها به مدد سیستم مدیریتی آمده اند  و انعکاس مشکلات مردم استان در شهرها و روستاها مختلف توانسته است زمینه مدیریت بهتر را فراهم آورد.
بی تردید امروز نقش خبرنگاران در انعکاس ظرفیت ها و توانمندی های گلستان به عنوان ایرانی کوچک حائز اهمیت است و آنان می توانند با برجسته سازی مزیت های نسبی استان نقش بسزائی در توجه سرمایه گذاران, گردشگران  و حتی مدیران ملی به نگارستان ایران داشته باشند.
اینجانب ضمن گرامیداشت اعیاد قربان و غدیر خم, ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به خبرنگاران و عکاسانی که در انعکاس صحیح اخبار  با تمام توان زحمت می کشند و در سرما و گرما, در سیل و کرونا, در حریق و رانش زمین و در هر جایی که باید باشند , حضور دارند , تبریک عرض می نمایم و امیدوارم در سایه همدلی و همراهی بتوانیم آینده ای روشن را برای گلستان رقم بزنیم.

هادی حق شناس 
استاندار گلستان
 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .