عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شعار سال پشتوانه بزرگی برای دولت است

استاندار گلستان:

شعار سال پشتوانه بزرگی برای دولت است

شعار سال پشتوانه بزرگی برای دولت است

 استاندار گلستان در نخستین جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: شعار«دولت و ملت، همدلی و همزبانی» که در ابتدای سال جاری توسط مقام معظم رهبری اعلام شد پشتوانه بزرگی برای دولت و خادمین ملت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو ضمن تبریک نوروز فاطمی به تمامی مدیران حاضر در جلسه، تصریح کرد: این شعار فرصت مناسبی است تا بتوانیم خود را در برابر ملت تنظیم کنیم و توجه داشته باشیم که در سال جاری ایجاد ارتباط تنگاتنگ و درک متقابل بین مردم و دولت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: این هدیه نوروزی مقام معظم رهبری در واقع 4 کلمه است که 4 وجه مجزا دارد و این وجوه باید برجسته شود و خواستگاه های مهم بر اساس آموزه های اسلامی و انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید براینکه باورهای مردم تعابیری ساده با نتایجی قابل توجه است، خاطر نشان کرد: مردم باید خدمت و نتایج آنرا احساس کنند و توجه داشته باشید که اگر مردم به معنای واقعی از خدمات دولت دفاع کنند همان همزبانی مد نظر مقام معظم رهبری ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت های مدیران در سال 93 و برنامه های سال 94 ، گفت: امیدواریم در سالجاری بیش از پیش شاهد گزارشات برون سپاری توسط دستگاه های نظارتی باشیم و همچنین روند افزایش ریسک پذیری را در مدیران ببینیم.

استاندار گلستان با تاکید بر نقش مشاغل دانش بنیان در آینده گلستان، گفت: امیدواریم در سال جاری شاهد نقش تاثیر گذار دانشگاه ها در توسعه مشاغل دانش بنیان باشیم.

دکتر صادقلو انسجام درونی در ادارات دولتی را به معنای همزبانی دولتی دانست و افزود: یقینا ایجاد همدلی در دولت موجب ایجاد همدلی در مردم خواهد شد و همچنین از دستگاه های اجرایی می خواهیم که فعالیت های انجام شده در قالب سند دستگاهی را بصورت کمّی در سال 94 ارائه کنند.

وی با اشاره انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، تاکید کرد: باید تلاش کنیم انتخاباتی نمونه با اخلاق انتخاباتی نمونه که نشان دهنده معنای واقعی همگرایی باشد برگزار کنیم.

وی همچنین از مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط با مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری خواست با جدیت پیگیر اجرایی شدن آن در سال 94 باشند.

لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان، ضمن تبریک نوروز فاطمی و با تاکید بر حقیقت ایمان، اظهار کرد: تمام انبیا برای آن آمدند تا نور ایمان را در دل آدمی روشن و شعله ور کنند.

آیت الله نور مفیدی با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» از سوی مقام معظم رهبری ، خدمت در نظام جمهوری اسلامی را توفیقی از سوی خداوند دانست و افزود: ملت یعنی تمامی کسانی که نظام جمهوری اسلامی را قبول دارند و یقینا اگر در کارها سلیقه ای عمل شود، این اختلافات به مملکت ضربه می زند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو خاطر نشان کرد: تمامی کسانی که نظام، انقلاب، مقام معظم رهبری، شهدا و راه شهدا را قبول دارند باید بدانند که جایی در این نظام دارند و این معنای همدلی است.

وی همچنین عملکرد تیم مذاکره کننده هسته ای و خصوصا وزیر امور خارجه را قابل ستایش دانست و افزود: دکتر ظریف و تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی تحت اشراف کامل مقام معظم رهبری و دولت، بسیار خوب درخشیدند و بواقع در مقابل قدرت های بزرگ جهانی پیروز شدند.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1334
  • کد خبر : 7538