عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 2086 طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت در استان گلستان

استاندار گلستان در گفتگوی ویژه خبری خبر داد:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 2086 طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت در استان گلستان

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 2086 طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت در استان گلستان

استاندار گلستان گفت: در هفته دولت سال جاری تعداد 2086 طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 3168 میلیارد تومان در استان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس، شامگاه چهارشنبه 3 شهریور در برنامه گفتگوی ویژه خبری از سیمای مرکز استان، خاطرنشان کرد: با افتتاح طرح های اقتصادی استان، برای تعداد 5694 شغل ایجاد خواهد شد.
وی با بیان اینکه بخش عمده این طرح ها در حوزه عمرانی و زیرساختی است، اظهار کرد:  1054 پروژه با اعتبار بالغ بر 1875 میلیارد تومان در بخش عمرانی و 1032 طرح با اعتبار بالغ بر 1292 میلیارد تومان در بخش اقتصادی و اشتغالزا می باشد.
دکتر حق شناس با اشاره به مهمترین پروژه های قابل افتتاح در این ایام، تصریح کرد: افتتاح 13 مدرسه با 100 کلاس درس، زهکشی 2500 هکتار از اراضی استان، راه دسترسی و دوربرگردانهای ایمن، گازرسانی به روستاها و واحدهای تولیدی، تقویت شبکه برق رسانی، مسکن محرومین، توسعه آبرسانی و .... در این هفته انجام خواهد شد.
استاندار گلستان با اشاره به زهکشی اراضی استان خاطرنشان کرد: با تلاش پیمانکاران دو دستگاه اجرایی آب منطقه ای و جهاد کشاورزی، در مجموع 100 هزار هکتار از 280 هزار هکتار اراضی استان زهکشی شده است.
وی با اشاره به مهمترین پروژه های اقتصادی نیز گفت: افتتاح یک واحد تولیدی پوشاک در شهرک صنعتی آق قلا با اعتبار 20 میلیارد تومان از جمله مهمترین این پروژه ها است.
دکتر حق شناس در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به مهمترین پروژه های در دست اقدام در استان، گفت: منطقه آزاد اینچه برون، بندر خشک و طرح گردشگری جزیره آشوراده، سه طرح بزرگ برای استان هستند که خوشبختانه امسال همه مجوزهای قانونی را اخذ کرده اند و انشالله با روی کار آمدن دولت جدید، اقدامات اجرایی آنها آغاز خواهد شد تا شاهد تحول در توسعه استان باشیم.
استاندار گلستان با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان نیز خاطرنشان کرد: میزان ورودی بیمار در هفته جاری نسبت به هفته گذشته روند کاهشی دارد.
وی افزود: تاکنون 530 هزار دوز واکسن در استان تزریق شده که 420 هزار نفر، دوز اول را دریافت کرده اند و این آمار از میانگین کشوری بالاتر است.
استاندار گلستان تصریح کرد: ارائه این آمار به معنای بهبود اوضاع نیست و مردم باید همچنان با رعایت پروتکل های بهداشتی و استقبال از واکسیناسیون، به روند نزولی ورود بیمار به مراکز درمانی کمک کنند.
دکتر حق شناس با اشاره به ورود 50 دستگاه ونتیلاتور جدید به استان، افزود: با حضور اعضای کمیسیون بهداشت مجلس به استان، منتظر ورود امکانات جدید هستیم اما مهمتر از امکانات، پیشگیری از ورود بیمار است.
استاندار گلستان در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای ورزشکاران استان که در پاراالمپیک حضور دارند، از تلاش های کادر درمان استان قدردانی کرد.

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 2086 طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت در استان گلستان


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 416
  • کد خبر : 85506