عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رشد ۷.۳ درصدی بودجه را محقق می کنیم

استاندار گلستان در گفتگوی ویژه خبری سیمای مرکز استان:

رشد ۷.۳ درصدی بودجه را محقق می کنیم

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

رشد ۷.۳ درصدی بودجه را محقق می کنیم

استاندار گلستان گفت: به دنبال تحقق رشد ۷.۳ درصدی بودجه هستیم که بخشی از آن را باید با افزایش بهره وری در بخش‌هایی مانند کشاورزی، با کشت‌های جایگزین دنبال کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر علی محمد زنگانه شامگاه جمعه ۵آذر در گفتگوی ویژه خبری مرکز گلستان که با حضور دکتر خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی انجام شد، خاطر نشان کرد: تامین منابع لازم برای تکمیل سد نرماب و طرح کریدور راه آهن از محل گنجاندن ردیف اعتباری بودجه ۱۴۰۱ و استفاده از ظرفیت بانک‌ها از جمله مواردیست که اجرای آن را برای پیشرفت استان دنبال می‌کنیم.
وی بر تلاش برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای توسعه استان تأکید کرد و افزود: در حال شناسایی الگو‌های موفق توسعه در روستا‌های استان مانند روستای وامنان آزادشهر و عطاآباد هستیم که با کمک ظرفیت‌های مردمی توسعه یافته اند تا تجربیات آن‌ها را در اقلیم‌های مشابه استان دنبال کنیم.
دکتر زنگانه گفت: درآمد سرانه استان به ویژه روستا‌ها نصف میانگین ملی است و جمعیت زیر خط فقر ما قابل قبول نیست و جزو استان‌های آخر هستیم و علیرغم ظرفیت‌های طبیعی و اقلیمی و انسانی در صنعت، استان ۲۷ هستیم درحالیکه استان‌های مجاور ما وضعیت صنعت در آن‌ها بهتر است.
استاندار گلستان گفت: مشارکت بخش خصوصی و نهادهای عمومی و حاکمیتی برای رشد و توسعه اقتصادی استان ضروری است که برنامه ریزی های لازم برای تحقق این امر درحال انجام است.

رشد ۷.۳ درصدی بودجه را محقق می کنیم


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 458
  • کد خبر : 87550