عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مسئولان نگذارند مشکلات سالهای قبل برای مردم تکرار شود

معاون برنامه ریزی و راهبردی رییس جمهور :

مسئولان نگذارند مشکلات سالهای قبل برای مردم تکرار شود

مسئولان نگذارند مشکلات سالهای قبل برای مردم تکرار شود

 معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور گفت : مسئولان باید مردم را پشتیبانی کنند و نگذارند مشکلات سالهای قبل برای مردم تکرار شود .

"محمد باقر نوبخت " عصر روز جمعه در جلسه شورای مدیریت بحران استان گلستان افزود : ما نیز در مرکز به همراه رییس جمهور و سایر وزرا و مسولان در جهت حل مشکلات مردم حمایتهای لازم را به عمل خواهیم آورد .

وی تصریح کرد : بار سنگین دولت امروز بر دوش مسئولان است و موفقیت و ایفای تحقق برنامه های دولت با همکاری مدیران استانی در دستور کار رییس جمهور قرار دارد .

وی با اشاره به کسری بودجه دولت گفت : ما سال قبل دولت را با 85 هزار میلیارد تومان کسری بودجه تحویل گرفتیم بطوریکه از 235 هزار میلیارد تومان کل بودجه تنها 147 هزار میلیارد تومان تخصیص یافت .

معاون رییس جمهور اظهار داشت : باید با همین بودجه تخصیص یافته استفاده بهینه را در جهت خدمت به مردم داشته باشیم .

وی تصریح کرد : برای جبران خسارت های ناشی از سیل استانهای شمالی باید از محل تملک داراییهای سرمایه ای و بخشی از تسهیلات ارزان قیمت با برنامه ریزی این معاونت و موافقت اصولی به مردم خدمت کنیم .

نوبخت تاکید کرد : اینها ممکن است در کوتاه مدت مسکنی برای حل مشکلات مردم باشد اما مشکلات اساسی مردم را حل نمی کند و البته توان مابیشتر از این نیست وانتظار داریم مردم با ما همکاری داشته باشند .

معاون رییس جمهور خاطر نشان کرد : از سال 1380 تا کنون استان گلستان بکرات شاهد سیل های ویرانگر بوده است و اگر علت و دلایل ان بصورت اساسی بررسی نشود و راهکار ها و موانع جلوگیری از سیلاب صورت نگیرد بدون شک تکرار این حوادث اجتناب ناپذیر خواهد بود .

وی یاد اور شد این مسئله باعث خواهد شد مردم کارهای ما را سو مدیریت تلقی کنند و ما نباید به جهت پرداخت به معلول حوادث از علتها غافل باشیم .

وی در خصوص خسارت ناشی از سرمازدگی سال گذشته گفت : به جهت درگیر شدن در مسایل برف شرق گیلان و غرب مازندران از گلستان غاقل شدیم و این مطالبه به حق مردم استان گلستان است که در سال جاری ان را جبران خواهیم کرد.

 بر اساس این گزارش در این جلسه هر یک مدیران دستگاههای اجرایی گزارشی از روند میزان خسارتهای ناشی از سیلاب هشتم خرداد ماه استان گلستان ارایه نمودند .

سیلاب در هشتم خرداد باعث شد خسارت 175 میلیارد تومان به استان گلستان وارد شود .

 


تأیید کننده خبر : دنکوب
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .