عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ۲۱۰ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در گلستان تامین شد

استاندار گلستان در نشست بررسی پروژه های حوزه مسکن و ساماندهی سواحل استان:

۲۱۰ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در گلستان تامین شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

۲۱۰ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در گلستان تامین شد

استاندار گلستان گفت: ۴۶۴ هکتار زمین برای ساخت ۱۵ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح مسکن ملی در این استان نیاز است که تاکنون ۲۱۰ هکتار آن تامین شده است. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر علی محمد زنگانه صبح امروز پنجشنبه ۲۱ بهمن در جلسه بررسی پروژه های حوزه مسکن و ساماندهی سواحل استان گلستان گفت :برای تامین زمین در موضوع مسکن ملی استان، در نخستین سال براساس برآورد نیازهای موجود برای ساخت ۱۵ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی ۴۶۴ هکتار در نظر گرفته شد.
وی ادامه داد: همچنین براساس مصوبات باید دانشگاه ها و نیروهای مسلح با توجه به ظرفیت اراضی که تحت مالکیت خود دارند طی تفاهم نامه هایی در اختیار راه و شهرسازی قرار دهند.
دکتر زنگانه تاکید کرد: در این میان، دستگاه های متولی از جمله آموزش و پرورش و دیگر ادارات و سازمان ها چنانچه اراضی مازاد در اختیار دارند باید با تحویل آن به نهضت مسکن ملی کمک کنند.
وی افزود: براساس تصمیم گیری صورت پذیرفته، اولویت اول با اراضی مازاد دستگاه ها و پس از آن مولدسازی و فروش اموال مازاد برابر تبصره ۱۲ در جهت تامین منابع موردنیاز جهت تامین زمین مناسب به جهت ساخت مسکن ملی در دستورکار قرار دارد.
دکتر زنگانه بیان کرد: در این پیوند، همراهی بانک ها از اولویت هاست که باید بانک ها هرچه سریعتر شیوه نامه تشکیل پرونده و آغاز روند جذب متقاضیان را در برنامه کاری خود داشته باشند.
استاندار گلستان با اشاره به درخواست افزایش قیمت عوارض شهری در گرگان اظهارداشت: این درخواست براساس کار کارشناسی یک تیم متشکل از شهرداری، شورای شهر و یک نماینده از انجمن انبوه سازان با توجه دقیق به آمار و ارقام تصمیم مقتضی گرفته خواهد شد.
زنگانه در خصوص برخی مشکلات در استان نظیر خلیج گرگان گفت: کشور در برهه ای حساس به سر می برد و باید با اتکا به توان داخلی و کار جهادی و استفاده از تمام ظرفیت های موجود در کوتاه ترین زمان ممکن، بدنبال رفع این معضل باشیم و این می طلبد که همه سازمان ها و ادارات و نیروهای مسلح براساس توان خود در این میدان حاضر باشند.
وی گفت: طلیعه امیدبخش انقلاب اسلامی امروز درحالی چهل و سومین سالگرد پیروزی خود را سپری می کند که با تمام تلاش های دشمنان، ایران اسلامی در اوج اقتدار و سربلندی قرار دارد و باید از این افتخار با کار شبانه روزی و صادقانه پاسداری کنیم.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: به دقت فعالیت دستگاه های مختلف را مورد رصد و بررسی قرار می دهیم و در راستای عملی شدن منویات رهبری و به منظور پیشبرد اهداف دولت سیزدهم با هرگونه کم کاری و ترک فعل که باعث عقب افتادگی استان و منطقه شود برخورد خواهد شد.

۲۱۰ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در گلستان تامین شد

 

۲۱۰ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در گلستان تامین شد

 

۲۱۰ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در گلستان تامین شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 330
  • کد خبر : 89714