عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برنامه پیشگیری محله محور در دستور کار اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است

استاندار گلستان در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان:

برنامه پیشگیری محله محور در دستور کار اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

برنامه پیشگیری محله محور در دستور کار اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است

 استاندار گلستان با اشاره به شناسایی 63 منطقه و کانون محلی آلوده به مواد مخدر در 14 شهرستان گفت: برنامه پیشگیری محله محور به صورت جداگانه برای این نقاط در هر شهرستان تدوین شده که مبنای اجرای کار اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان؛ دکتر علی محمد زنگانه پیش از ظهر امروز پنجشنبه یکم اردیبهشت در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: خوشبختانه کمیته های شورا فعال شده اند و از آنها خواسته ایم بر اساس مشکلات شناسایی شده، اقدام نمایند. 
وی اظهار کرد: یکی از مشکلات مهم در مقابله با مواد مخدر، موضوع توزیع خارج از مجاری مجاز برخی داروهای درمان اعتیاد است که دانشگاه علوم پزشکی مکلف شده ظرف مدت یکماه، اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد.
دکتر زنگانه خاطرنشان کرد: ضربه زدن به بنیان های مالی قاچاقچیان مواد مخدر و جلوگیری از پولشویی ناشی از توزیع مواد، یکی دیگر از اولویت های ما است که برای شدت مقابله، موضوع پروژه نیمه تمام اردوگاه ماده 42 مبارزه با مواد مخدر در دستو کار قرار دارد.
استاندار گلستان گفت: با توجه به اینکه باید میان میزان کشفیات با آلودگی در استان تناسب وجود داشته باشد، هدفگذاری شد که میزان کشفیات در سال جاری نسبت به سال 1400 حدود 15 تا 20 درصد افزایش یابد.
رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان افزود: به منظور برخورد قاطع با قاچاق مسلحانه، مقرر شد تجهیزات و امکانات لازم در اختیار تیم های عملیاتی قرار گیرد.
به گفته دکتر زنگانه، استفاده از ظرفیت خیران برای پیشگیری و درمان اعتیاد، فضای مجازی و موضوعات مرنبط با آن، از دیگر موضوعات مورد تأکید است که باید در دستور کار اعضا قرار گیرد. 
در این جلسه، مهدی طالبی به عنوان دبیر جدید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان معرفی شد.

برنامه پیشگیری محله محور در دستور کار اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 435
  • کد خبر : 91849