عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار استاندار گلستان با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی


دیدار استاندار گلستان با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

دیدار استاندار گلستان با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

استاندار گلستان، با هدف جلب حمایت و پشتیبانی جهت تسریع در احیای خلیج گرگان و طرح گردشگری آشوراده با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر علی محمد زنگانه، استاندار گلستان، روز دوشنبه ۳۰ خرداد در این نشست با اشاره به ضرورت لایروبی و احیاء خلیج گرگان گفت: خشک شدن خلیج گرگان، هستی استان گلستان و استان های همجوار را تهدید می کند.
وی افزود: خوشبختانه پس از بازدیدرییس جمهور از خلیج گرگان در سفر به گلستان و دستورات قاطع ایشان، لایروبی و احیای خلیج گرگان روند مناسبی دارد و خواستار حمایت بیشتر جهت تسریع در انجام کار هستیم.
دکتر زنگانه با اشاره به طرح طبیعت گردی و گردشگری آشوراده اظهار کرد: این پروژه، همه مجوزهای لازم را اخذ کرده و نیازمند تصویب در شورای عالی معماری و شهرسازی است اما با مشکلاتی مواجه شده و نیازمند حمایت و پشتیبانی این وزارتخانه جهت تبیین اهمیت طرح برای تصویب و اجرای آن هستیم.
استاندار گلستان ضمن قدردانی از مهندس ضرغامی به جهت حمایت ها و اختصاص مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت های گردشگری در سفر رئیس جمهور به استان، تصریح کرد: از همین محل، آسفالت راه دسترسی به ساحل چارقلی، تکمیل زیرساخت برای دسترسی به آبشار زیارت و چند پروژه گردشگری دیگر در حال انجام می باشد.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 380
  • کد خبر : 93413