عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » از واحد‌های تولیدی طیور حمایت جدی می کنیم

استاندار گلستان در پنجاه و هفتمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان؛

از واحد‌های تولیدی طیور حمایت جدی می کنیم

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

از واحد‌های تولیدی طیور حمایت جدی می کنیم

استاندار گلستان از تلاش‌های تولید کنندگان مرغ و تخم مرغ در پایداری تولید و عدم کاهش تولید در این بخش تقدیر کرد و گفت: از واحد‌های تولیدی مرغ و طیور در قالب پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش حمایت جدی می کنیم.
به گزارش پایگاه خبری استانداری گلستان، دکتر  علی محمد زنگانه پنج شنبه ۲۳ تیر در پنجاه و هفتمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان گلستان اظهار کرد: موضوع توسعه منطقه آزاد اینچه‌برون بخصوص کریدور شمال به جنوب و مسیر ریلی اینچه‌برون، شاهرود، طبس یکی از مباحث بسیار مهم و اساسی است.
وی تاکید کرد: جدیت در به نتیجه رسیدن این پروژه به طور قطع گلستان را به توسعه‌ای مضاعف خواهد رساند و از سوی دیگر توسعه این منطقه نه تنها به سود گلستان بلکه به سود کل کشور خواهد بود.
استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از تولید کنندگان گندم، مرغ و تخم مرغ بیان کرد: حجم بالای تولید در این سه بخش گلستان را به یک استان بسیار مستعد و پرتوان در بخش کشاورزی تبدیل کرده است.
دکتر زنگانه بیان کرد: در این مدت بر خلاف برخی از استان‌ها نه تنها جوجه‌ریزی در گلستان کم نشده بلکه به میزان قابل توجهی افزایش نیز داشته است.
وی اضافه کرد: در چنین شرایطی ما موظف هستیم از بخش کشاورزی و تولید کنندگان مرغ و تخم مرغ حمایت لازم را انجام دهیم و حمایت از بخش کشاورزی در دستور کار ویژه استان است.
استاندار گلستان در خصوص لزوم توجه به تامین مسکن برای جوانان تصریح کرد: روستا الگوی استان گلستان است و تاکید ما بر توسعه مسکن روستایی است.
دکتر زنگانه بیان کرد: توسعه مسکن در شهرها به معنی تشویق برای شهرنشینی بجای روستا نشینی است بلکه در استان گلستان روستا محور توسعه محسوب می‌شود و ما باید به توسعه مسکن روستایی توجه ویژه داشته باشیم.
وی گفت: چالش‌های بخش مسکن بسیار زیاد است اما راهکارهای مدیران دولتی و فعالان بخش خصوصی حوزه مسکن در استان گلستان پیشنهادهای سازنده و کاربردی است .
استاندار گلستان گفت: تمامی این پیشنهادها را به عنوان راهکار کارشناسی در قالب یک نامه به رئیس محترم جمهور منتقل خواهم کرد.

از واحد‌های تولیدی طیور حمایت جدی می کنیم

 

از واحد‌های تولیدی طیور حمایت جدی می کنیم

 

از واحد‌های تولیدی طیور حمایت جدی می کنیم

 

از واحد‌های تولیدی طیور حمایت جدی می کنیم

 

از واحد‌های تولیدی طیور حمایت جدی می کنیم

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .