عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » وزیر کشور:به سازمان های مردم نهاد حامی حجاب مجوز می دهیم


وزیر کشور:به سازمان های مردم نهاد حامی حجاب مجوز می دهیم

 عبدالرضا رحمانی فضلی با بیان این که بحث حجاب و عفاف باید به خود مردم واگذار شود گفت: آمادگی داریم به سمن های (سازمان های مردم نهاد) حمایت از حجاب و عفاف مجوز بدهیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشوربه نقل از ایرنا؛ «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشوردر حاشیه جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران اظهارداشت: آمادگی داریم به سمن هایی که به حمایت از عفاف و حجاب می پردازند و ارزش های دینی و اخلاقی را تقویت می کنند مجوز بدهیم.
وی در خصوص برنامه های وزارت کشور برای حجاب و عفاف گفت: این مهم مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و در شورای اجتماعی نیز پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید به صورت جدی مورد توجه قرار گرفته است.
وزیر کشور به جلسات مستمر شورای اجتماعی اشاره کرد و گفت: کمیته عفاف و حجاب پس از این جلسات فعال و مصوبات مختلفی برای دستگاه ها و توجه به قانون عفاف و حجاب وضع شد که در حال اجرا است.
رحمانی فضلی درباره مصوبه شورای اجتماعی برای دستگاه ها گفت: دستگاه ها، کارکنان و ارباب رجوع ها وظیفه دارند مصوبات شورای عالی اجتماعی درباره حجاب و عفاف را مراعات کنند و حتی بدین منظور بازرسینی برای همه دستگاه ها گذاشته شده که روند اجرای مصوبات نیز مورد رضایت است.
وی عملکرد نیروی انتظامی در زمینه حجاب و عفاف را مناسب خواند و گفت: نیروی انتظامی به صورت مستمر، هوشمندانه و به طور جدی پیگیر موضوعات حجاب و عفاف است.
وزیر کشور درباره طرح تابستانی و استفاده از دریا نیز گفت: این موضوع که مورد نگرانی و دغدغه خانواده ها و حتی متدینین بود از چهار ماه قبل مورد توجه قرار گرفت و برنامه ریزی های لازم در این باره انجام شد که همه استانداران موظف شدند در اجرای طرح های سلامت و صیانت از سواحل و توجه به آرامش و رفاه خانواده ها برنامه های لازم را اجرایی کنند.
رحمانی فضلی تاکید کرد: تنها راه توجه به حجاب و عفاف که باعث موفقیت خواهد شد ورود خود مردم به این صحنه است که می توانند با احساس مسوولیت و روش های اخلاق مدارانه به این موضوع اهتمام داشته باشند.


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1406
  • کد خبر : 958