عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ایجاد سامانه یکپارچه صدور مجوزها ضروری است

استاندار گلستان در کارگروه امور زیربنایی استان؛

ایجاد سامانه یکپارچه صدور مجوزها ضروری است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

ایجاد سامانه یکپارچه صدور مجوزها ضروری است

استاندار گلستان بر طراحی یک سامانه یکپارچه برای صدور مجوز ها تأکید و اظهار کرد: همه دستگاه های عضو کارگروه باید ظرف دو هفته، بر اساس پهنه بندی ساختاری و سند آمایش و اسناد بخشی، برای طرح های سرمایه گذاری در استان، ظرفیت ها و محدودیت های خود را اعلام نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان؛ دکتر علی محمد زنگانه عصر یکشنبه 17 مهر در کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری و شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان، خاطرنشان کرد: باید نگاه تحولی به موضوعات مطروحه داشته باشیم.
وی با بیان اینکه اصلاح روش ها و فرآیندها در همه کارگروه ها ضروری است، تأکید کرد: باید نهضت بهبود فرآیند در استان راه اندازی کنیم تا بهترین نتیجه حاصل شود.
دکتر زنگانه خاطرنشان کرد: برای تحقق چشم انداز افزایش درآمد سرانه خانوار استان، باید روش هایی اتخاذ شود که بیشترین ارزش افزوده را داشته باشد و سرمایه های استان هدر نرود.
وی افزود: باید به صورت دقیق مشخص شود که در کدام زمینه، استان به حد اشباع رسیده و در صورت صدور مجوز، ارزش افزوده مورد نظر حاصل نمی شود و در عوض در کدام زمینه ها نیازمند فعالیت هستیم تا سرمایه گذاران و متقاضیان به آن سمت هدایت شوند.
استاندار گلستان تصریح کرد: علاوه بر اینکه کلیه درخواست ها باید با قوانین و مقرارات، سند آمایش و ... تطبیق داده شوند، باید نظارت دقیق بر مجوزهای صادر شده صورت گیرد.
وی خاطرنشان کرد: زمان دار نمودن مصوبات و همچنین الزام به ارائه برنامه زمانبندی توسط متقاضی مجوز نیز در ساماندهی مجوزهای صادر شده تأثیر گذار است که باید رعایت شود.

ایجاد سامانه یکپارچه صدور مجوزها ضروری است

 

ایجاد سامانه یکپارچه صدور مجوزها ضروری است


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 385
  • کد خبر : 95886