عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معاون اول قوه قضائیه در گرگان:قوه قضائیه باید تسکین دهنده آلام مردم باشد


معاون اول قوه قضائیه در گرگان:قوه قضائیه باید تسکین دهنده آلام مردم باشد

معاون اول قوه قضائیه در گرگان:قوه قضائیه باید تسکین دهنده آلام مردم باشد

معاون اول قوه قضائیه در گرگان اظهار کرد: قوه قضائیه باید تسکین دهنده ی آلام و درهای مردم باشد و مراجعان به این دستگاه باید احساس کنند که دردها و مشکلاتشان کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای در آئین تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان گلستان، گفت: روسا و مدیران توجه داشته باشند که باید با مجموعه تحت مدیریت ارتباط دقیق، قاطع و مستمر اما صمیمی و دوستانه داشته باشند و همواره تمامی همکاران را در کسب توفیقات دخیل بدانند.

وی با اشاره به اقدامات قضایی صورت گرفته در قوه قضائیه، یادآور شد: اگرچه در طول این سالها اقدامات ارزشمند و شایسته ای در کشور و استان صورت گرفته اما یقیناً تا نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی با تاکید بر امر مشاوره در کارها، تصریح کرد: هرگز از مشاوره گرفتن نپرهیزید و گمان نکنید اخذ مشاوره به استقلال شما مربوط می شود بلکه همواره با افراد دلسوز مشورت کنید و از آن مهمتر از خداوند در کارها استمداد نمایید.

معاون اول قوه قضائیه تکلیف مداری را از شاخصه های مدیران در نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: توجه داشته باشید در دستگاه قضا، قضاوت درست، امکان ظرفیت تظلم خواهی مردم و برقراری سلامت به معنای جامع قضایی آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای ظرفیت مردم را بزرگترین ظرفیت نظام برشمرد و خاطر نشان کرد: تحریم ملت ایران موضوع جدیدی و برای امروز نیست بلکه ما همواره از ابتدای انقلاب تا به امروز تحریم بوده ایم و البته هرگاه در طول این سالها مردم به صحنه آمده اند ما توانسته ایم مشکلات و سختی ها را پشت سر بگذاریم.

وی که درآئین تودیع و معارفه رئیس کل دادگتری استان گلستان سخن می گفت، برای احمد فاضلیان که به عنوان رئیس کل دادگستری استان البرز انتخاب شده آرزوی توفیق کرد و همچنین از هادی هاشمیان که به عنوان رئیس کل جدید دادگستری استان گلستان معرفی شد درخواست کرد با همکاری دستگاه های نظامی و انتظامی و همچنین استانداری و کلیه دستگاه های اجرایی و بیش از همه مردم در اجرای عدالت در جامعه و پیشرفت استان و کشور تلاش کنند.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .